Bila Ada Kemahuan...

Monday, January 07, 2013 Sha Khalid 0 Comments

... Anda Boleh Jadi Apa Saja!

Salah satu azam Sha tahun 2013 ni adalah untuk bantu lebih ramai rakan kongsi berjaya macam Sha. Bila renung balik 2 tahun dalam bisnes, banyak pengalaman yang Sha dah lalui dan banyak yang Sha telah pelajari. Pengalaman dah ilmu itulah yang jadi bekalan untuk kongsi dengan semua rakan-rakan kongsi.

Sha bermula bisnes ni dengan part time sehinggalah Sha capai pangkat tertinggi Crown Diamond Manager (CDM). Bisnes Premium Beautiful ni Sha jadikan sumber side income untuk tingkatkan taraf hidup Sha dan keluarga. Alhamdulillah, bukan sedikit yang Sha dapat dalam bisnes ni. Kalau ada yang katakan mustahil untuk ada kerjaya tetap dan bisnes part time dan berjaya dalam kedua-duanya, Sha boleh katakan TIDAK MUSTAHIL. Ia bermula dengan KEMAHUAN yang kuat. Selain tu, SISTEM/CARA dan KUMPULAN yang betul juga memainkan peranan yang paling penting.

Kepada anda di luar sana yang terfikir-fikir nak buat part time atau nak tahu bagaimana untuk berjaya dalam bisnes ni, jangan malu-malu contact Sha. Sha boleh share dengan anda semua.

Untuk Berjaya, Ikutlah Langkah Mereka Yang Telah Berjaya, Langkah Demi Langkah. 
Apa Yang Mereka Perolehi, Boleh Juga Anda Kecapi.


012-2151541
kebayalabuh@gmail.com




You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.