I am officially a Crown Diamond Manager!!

Tuesday, May 29, 2012 Sha Khalid 2 Comments


ALHAMDULILLAH.....SYUKUR KEHADRAT ALLAH S.W.T

Hanya itu yang mampu diucapkan bila Sha officially disahkan sebagai Crown Diamond Manager (CDM). Bukan suatu yang mudah BUT tidak mustahil untuk dicapai dalam my business as long as u buat TINDAKAN yang betul & di bawah pimpinan leader-leader yang hebat.

Entry ni special Sha buat untuk merakamkan Jutaan Terima Kasih untuk insan-insan istimewa yang sama-sama membimbing & melihat perjalanan business Sha sedari awal penglibatan Sha dalam business ni..

Teristimewa untuk husband tercinta yang sentiasa support & menjadi tulang belakang sepanjang Sha berbusiness..tanpa husbandku tak mungkin Sha sampai ke tahap ni..tolong jaga anak, tolong jadi PA, tolong jadi driver, tolong kemas rumah kadang2 hehee, tolong urut ahakss..Thanks abang I love u so much muahhss ;-)

Seterusnya untuk insan yang dulunya stranger tapi bertukar menjadi sahabat & mentor yang sangat-sangat supportive iaitu my leader CDM Hanis Haizi..tanpa canaian & strategi dari Hanis tak mungkin juga Sha akan berada di dalam business ini. Tersangat beruntung berada di bawah pimpinan group orang muda, sebab IDEA semua FRESH & SUPERB!! Thank you very much Hanis atas segala tunjuk ajar, dorongan & nasihat u selama ni...Seriously I really appreciate & hopefully u akan sentiasa guide I & my team yeh..love u..

Ok special thanks to 4 orang insan yang Sha kagumi & hormati iaitu CDM Chan, Madam Lam, CDM Kak Ana & CDM Abg Lan untuk segala tunjuk ajar, sokongan, dorongan & ilmu yang takkan Sha dapat di mana-mana..Thanks a lot sifooo...i love u olsss

Tak lupa untuk semua business partners yang jauh & yang dekat, sesungguhnya business partners lah menjadi penguat semangat untuk Sha berbusiness...love u alll...semoga kita sama-sama berjaya & mendapat nikmat dari business ni..insyaAllah..

So, my potong cake ceremony was held on 12 Mei 2012..rasa sangat-sangat bertuah berada di bawah pimpinan all leaders di B32..dah la diraikan penuh gemilang siap dengan potong cake..lepas tu dapat lagi handbag from Madam..memang rasa dihargai sangat-sangat..bukan 1 handbag pulak tu, my beloved leader pun bagi handbag jugakk...fuhhh memang berbaloi-baloi

Ingat lagi sethn yang lalu nak buat business ni bukan Sha nak kejar pangkat, just nak tambah 5k-8k everymonth pon dah memadai tapi yang dapatnya lebih dari tu, memang betul rezeki Allah di bumi ni memang sangat-sangat LUAS yang penting kita USAHA dan HASILNYA memang sangat-sangat luar biasa dengan hanya berbusiness secara PART TIME!!!

So, joms enjoy the pics during potong cake ceremony di B32 haritu ....

premium beautiful 1
dapat peluang berucap di pentas ;-)

premium beautiful 2
all of us di bawah pimpinan cdm hanis haizi...u olss rawkksss

premium beautiful 3
Part of business partners yang hadir with cdm hanis haizi

premium beautiful 4
malam tu juga my business partner Eija naik pangkat as Double Diamond Manager..congrats dear!!!!

premium beautiful 5
Bila naik pangkat leader pon bagi reward..bestkan business ni :-) so special gift for Eija 

premium beautiful 6
acara suap-suap plak heehhe..bukan senang nak dapat peluang macamnih!!!

premium beautiful 7
my mentor cdm hanis haizi, cdm kak ana our supermentor di B32 & cdm fazi my adik beradik in this beautiful biz

premium beautiful 8
flowers & gifts yang Sha dapat that night...
premium beautiful 10
Thanks Hanis for tis lovely handbag love itttttt!!

premium beautiful 11
Thanks Madam & CDM Chan for this beautiful handbag!!!!

Anyone yang looking for side income every month & at the same time boleh pergi melancong ke PARIS & LONDON boleh call/sms or email Sha k..i'll show u the way 

012-2151541
kebayalabuh@gmail.com

You Might Also Like

2 comments:

  1. Salam Sha,

    Mcm pernah ku lihat ya...tapi di mana? "SMAKJ" Tetiba jumpa blog sha pulak...Tahniah ye...Lama sgt tak jumpa...Dah lain sangat...Kalau sha jumpa sy, mesti terkejut...

    ReplyDelete
  2. wahhh memng teruja tgk sha...

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.