GLAM Kelantan and UiTM Youth's Cash & Entrepreneur Mind

Thursday, October 24, 2013 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah, seperti yang Sha update dalam post sebelum ni, Sha pergi ke Kelantan for our GLAM Kelantan pada 23 Oktober yang lepas. Syukur sebab sambutan amat baik daripada orang-orang Kelantan, walaupun first time adakan GLAM Kelantan. GLAM akan berkembang lagi ke serata Malaysia. Even if you are outside of KL/Selangor, you can still join us!

Event ni diadakan di Habib Hotel. Rupanya Habib ada hotel sendiri, ingatkan bisnes Habib Jewel je.. :) Tempat memang selesa dan sesuai untuk buat apa-apa event. InsyaAllah, if next GLAM Kelantan lagi ramai, kita ambil bilik seminar yang lagi besar.

Sha diberi tugas untuk beri motivation pada GLAMpreneurs Kelantan

Terima kasih sebab luangkan masa pada semua

Group photo dengan semua GLAMpreneurs dan speakers

Semangat semuanya kan..

Keesokan harinya, Sha beri talk pula pada siswa-siswi UiTM Kota Bharu dalam Youth's Cash & Entrepreneur Mind. Sha juga dapat berinteraksi dengan siswa-siswi dalam sesi soal jawab. Kagum bila soalan-soalan yang matang ditanya oleh siswa-siswa UiTM.

Terima kasih pada pihak UiTM yang jemput Sha untuk share experience sebagai usahawan. Seronok bila tengok muka-muka yang fresh dan bersemangat untuk jadikan keusahawanan sebagai kerjaya. Syabas juga pada UiTM Kota Bharu dan pensyarah-pensyarahnya Cik Siti Norbaya Bt. Mohd Safwan dan Prof. Madya Mohd Jais Atan yang beri pendedahan dunia sebenar keusahawan pada siswa-siswi UiTM. Harap dapat jumpa lagi mereka pada masa depan.

First time jadi speaker untuk universiti tau.. :)







Terima kasih sekali lagi pada UiTM atas peluang yang diberikan dan ole-ole special yang Sha bawa balik ke KL. :)





You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.