Premium Beautiful Untuk Senggugut & Body Shaping

Tuesday, December 30, 2014 Sha Khalid 0 Comments

Salam uollss..

Lagi nak share personal experience gunakan Premium Beautiful ni. Kali ni mengenai senggugut dan body shaping. Sha sebelum pakai Premium Beautiful ni ada masalah senggugut yang agak teruk tiap kali datang bulan. Sha percaya ramai yang ada masalah yang sama kan. Sha sendiri sampai terpaksa ambik pain killer bila tak tahan sangat. Pergi klinik pun takde ubat yang doktor bagi, tak tahan sangat, doktor just bagi MC suruh rest. Tak taulah senggugut ni sebab apa, tapi ikut kata orang hormon masa period tu yang buatkan senggugut.

Lepas pakai PB Sha perasan yang masalah senggugut lama-lama semakin hilang. Sekarang dah tak terasa sakit masa period, even kadang-kadang tak perasan pun bila dia datang, sampailah keluar darah. Satu lagi yang Sha perasan, period jadi regular, tak lama dan darah haid banyak keluar. Sebelum ni, kadang-kadang terlebih hari. And maybe darah kotor semua keluar, tu yang kurang sakit dan rasa lebih selesa.

Dan jangan tak tau, salah satu kesan Premium Beautiful ni adalah body shaping. 3 pieces PB ni, long bra, waist nipper dan long girdle ni bagi lemak-lemak berlebihan tu tak menonjol n jadi firm. Macam long bra, dia akan tarik lemak-lemak bahagian belakang dan sekeliling breast. Waist nipper untuk lemak-lemak bahagian perut. Long girdle menarik lemak di bahagian peha dan pinggul. Sebab tu, siapa yang konsisten pakai Premium Beautiful, badan InsyaAllah takkan ada lemak-lemak menggelebeh. Tu satu masalah common perempuan, especially lepas mengandung anak 2-3.


Me selepas berpantang

Macam tulah bolatnya masa pregnant... hehe

Dan Sha juga perasan, bila lepas berpantang pakai fullset Premium Beautiful ni muka jadi lebih fresh, maybe sebab darah-darah kotor dah abis keluar. Pada sesiapa yang nak pakai Premium Beautiful ni, contact la Sha. Mana tau ada special price kan.. ;)

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.