Jangan Jual Premium Beautiful

Friday, April 08, 2016 Sha Khalid 0 Comments

premium beautiful jangan jual untuk agen

Memang betul, Sha nak beritahu kepada semua agen dan bakal agen Premium Beautiful, JANGAN JUAL Premium Beautiful. Memang susah kalau jual Premium Beautiful. Dari awal, Sha tak jual Premium Beautiful. 'Ehh.. biar betul ko ni Sha Khalid. Yang ko buat entry bagai pasal Premium Beautiful tu apa?'

Ok ok, rileks semua. Chilllss. :D

I mean, masuk asap keluar angin, tugas kita sebagai agen Premium Beautiful adalah BERKONGSI (SHARING), mengenai Premium Beautiful, bukan MENJUAL. Berkongsi apa? Kongsikanlah:

* kebaikan Premium Beautiful
* bagaimana Premium Beautiful boleh menyelesaikan masalah customers
* siapa yang pernah pakai Premium Beautiful & kesan kepada mereka
* cara-cara yang betul memakai Premium Beautiful
* bagaimana nak berjaya sebagai agen Premium Beautiful, dsb..

Haa! Kan lain tu.. Bila dari awal niat kita untuk berkongsi, bukan menjual, impak kepada diri kita dan bakal customers jauh bezanya. Waima, Sha letakkan beberapa syarat untuk seseorang agen Premium Beautiful:


1. Kena Pakai Premium Beautiful

Bila dah pakai & dah feel sendiri Premium Beautiful ni baru ada 'rasa' dan senang untuk berkongsi pula dengan orang lain. Tak perlu tunggu kurus untuk menjual, sebab corset premium beautiful ni bukan untuk kurus tapi 70% direkabentuk untuk kesihatan. InshaAllah bila dah pakai sendiri akan rasa perubahan dari segi kesihatan, jika tak pakai lagi macamana nak berkongsi kehebatan produk pada orang lain.. betul tak?


2. Tuntut ILMU

Untuk berjaya dalam apa saja bidang, perlukan ILMU. Buatlah apa sajakan, daripada nak memasak nasi putih sampailah nak bina bangunan pencakar langit, boleh berjaya tanpa ilmu? So, mantapkan ilmu mengenai kesihatan, kecantikan dan korset Premium Beautiful. Selain itu, ilmu produk, cara berkongsi, cara ambil ukuran, cara close deal, cara servis customers dan lain-lain.

Sha memang tekankan kepada rakan-rakan kongsi, attend kelas-kelas atau seminar yang group Sha atau company adakan. Banyak peluang sebenarnya. Luangkan sedikit masa.


3. Sentiasa Rujuk

Satu perkara yang Sha amat appreciate dalam bisnes Premium Beautiful ni adalah konsep Belajar, Buat, Improve. Kita takkan berterusan ambil ilmu, dah pandai baru buat. Tak!! Belajar sedikit, terus praktikkan. Selepas itu, kita akan rujuk pada leader yang juga biz partner kita. Leader kita telah bertahun-tahun berbisnes, tanyalah sebarang soalan, besar kemungkinan situasi yang kita hadapi telah dilalui oleh leader kita.

So, lepas ni jangan sibuk nak menjual. Mantapkan ilmu & BERKONGSI dengan prospek anda.

sekian ..daripada Coach Premium Beautiful anda, Sha Khalid.. (eceh ceh ceh..) :D

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.