#MMGtakesKorea Day 1 : Kuala Lumpur - Incheon, Korea

Sunday, January 28, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Group Muslim Terbesar Ke Korea Selatan
1,200 Orang Qualifiers
8 Penerbangan Korean Air

Assalamualaikum & morning!

Untuk entry kali ni Sha nak share perjalanan percutian percuma Sha dan MMG team ke Seoul, Korea. MMG team dibawah pimpinan top leader Sha di dalam bisnes iaitu CDM Hjh Hamisah dan CDM Hj Badrol membawa 22 orang qualifiers cemerlang ke Seoul, Korea.

Percutian kami bermula dari 20 Januari 2018 hingga 24 Januari 2018. Alhamdulillah percutian 5 hari 4 malam kami ni memang sangat-sangat bermakna dan penuh dengan kenangan manis.

airport #ootd. Hand luggage tu pun dapat free tau ;). Tqsm Sifo


Tqsm to Sahajidah Hai-O Marketing untuk percutian percuma ni, 6 tahun bersama SHOM memang melancong ni antara reward yang company bagi pada kami para usahawan sebagai menghargai kerja keras kami di dalam bisnes.

the havocness. Kami MMG memang sentiasa havoc


Perjalanan kami bermula di KLIA pada 20 Januari 2018. Kami berkumpul pukul 9 malam di Kaunter H, KLIA. Masa urusan check in pun dah havoc gile ok!! Sha Share few gambar kat sini, tapi kalo uols ada Instagram boleh follow hashtag #MMGtakesKorea kay

Bersama our Sifo, CDM Chan walau multimillionaire tapi tersangat humble dan very supportive


Tema kami MMG qualifiers semua pakai sweater #MMGtakesKorea dan tudung biru. Yang bestnya our sifo CDM Chan pun datang meraikan kami. Sangat terharu dengan sokongan multimillionaire sanggup turun padang meraikan kami nak ke Korea. Seronok sangat-sangat, belum sampai Korea dah terasa bahangnya....

#MMGtakesKorea

happy faces of #MMGtakesKorea qualifiers


Untuk penerbangan dari KLIA - Korea kami menaiki Korean Air pada jam 11.59 malam. 6 jam penerbangan dan Alhamdulillah selamat mendarat ke Incheon International Airport pada jam 6 pagi 21 Januari 2018.

till next post : Gyeongbuk Palace ...

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.