Peluang Bisnes Untuk Orang Sabah

Wednesday, April 18, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Sabah adalah salah satu negeri yang Sha belum terokai daripada segi bisnes. Pernah la pegi pusing-pusing Sabah beberapa tahun lepas. Tapi belum betul-betul ada network bisnes kat Negeri di Bawah Bayu ni.

InsyaAllah hujung minggu ni, 20 sampai 23 April Sha akan berada di Kota Kinabalu. Alang-alang kat sana Sha nak jemput orang-orang Sabah sama-sama buat income dengan bisnes Premium Beautiful.


Anugerah SM/SSM Kota Kinabalu

21 April ni di Sutera Harbour Hotel, company akan adakan anugerah SM/SSM untuk usahawan-usahawan Sahajidah Hai O dari Sabah. Jika sebelum ni anugerah buat di Semenanjung sahaja, tapi sekarang ni company dah mula buat di setiap negeri yang ramai penerima anugerah SM/SSM.

Anugerah ni adalah untuk mutiara-mutiara dalam bisnes yang telah capai pangkat Senior Manager dan Senior Sales Manager. InsyaAllah ratusan SM dan SSM yang akan diraikan. Ini la antara sebab Sha suka sangat dengan bisnes sekarang. Setiap pencapaian akan diraikan. Company allocate peruntukan yang banyak untuk majlis-majlis anugerah sepanjang tahun. Kita rasa seronok sebab company appreciate kita sebagai usahawan SHOM.

Selain daripada speeches daripada top usahawan, ada slot yang paling mengujakan dan pasti dinanti-nantikan oleh setiap usahawan. Fazura, duta Sahajidah Hai O akan turut serta masa majlis ni. Ada dua slot oleh Fazura. Yang pertama adalah launching Koleksi Raya Infinence dan kedua Fazura akan berkongsi kisah kejayaannya dengan semua usahawan. Boleh la orang-orang Sabah bergambar dengan Fazura nanti kan.

Jumpa nanti di Anugerah SM/SSM Sabah
Boleh la tengok koleksi Infinence shoes nanti
ataupun koleksi Infinence bags macam ni
Yang nak pakai Premium Beautiful macam Fazura pun boleh


Seminar MMG Borneo

Lepas anugerah SM/SSM pula akan ada Seminar MMG Borneo specially untuk usahawan-usahawan di bawah group MMG pada 22 April. InsyaAllah 4 orang speaker hebat MMG akan berkongsi dengan semua usahawan MMG. Sha diberi tanggungjawab jadi MC sepanjang seminar ni.

Semasa seminar ni, banyak tips yang akan dikongsikan dengan semua usahawan. Jarak bukan penghalang, top leaders MMG memang nak semua usahawan berjaya walaupun dipisahkan oleh Laut China Selatan.

Sha nak jemput orang-orang Sabah yang nak tau mengenai peluang berbisnes dengan SHOM dan MMG group. Boleh whatsapp Sha ye. Harap-harap kita dapat jumpa nanti.

premium beautiful MMG Borneo
Jemput ye ke MMG Borneo Seminar 22 April ni


Meeting New Biz Partners

Alhamdulillah ada few biz partners yang baru register dalam minggu ni. Fresh from oven. First time nak jumpa dan InsyaAllah Sha akan share bagaimana nak buat income thru biz Premium Beautiful dan produk-produk hot macam Infinence Shoes & Bags.


Excited sangat nak pegi trip ni. Pada orang-orang Sabah yang mencari-cari peluang bisnes, masih ada masa lagi nak join launching Infinence dan dapat jumpa Fazura InsyaAllah. Boleh terus join seminar MMG Borneo dan boleh la Sha jumpa uolss skali ye.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.