Testimonial Premium Beautiful : Ceaserians

Monday, August 05, 2019 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum & morning semua

Harini Sha nak share testimoni pemakai yang bersalin ceaser dan berpantang dengan Premium Beautiful inshaAllah semoga testimoni ni memberi inspirasi untuk semua yang nak pakai Premium Beautiful ketika dalam pantang.



Ni testimoni dari pemakai setia Premium Beautiful. Anak dah 3 adik manis ni dan bersalin pun secara ceaserian tapi Alhamdulillah berkat konsisten pakai Premium Beautiful badan maintain slim dan yang bestnya body macam anak dara uols.

Tips untuk yang nak berpantang bagi bersalin ceaser dengan Premium Beautiful ni uols kena make sure luka tu dah sembuh. Once dah sembuh baru uols pakai. Nak tau sembuh ke idak kena mintak advise doktor.

Macam Sha dulu anak ke 2 ceaser, bersalin je pagi tu doc terus suruh cari bengkung. Dan masa tu doc advise pakai bengkung zap beli kat farmasi. Dan Sha memang follow je, pakai terus. My gynea cakap bila kita pakai bengkung luka operation lagi cepat baik becos dia menampung lemak di bahagian pembedahan tu. Yang ada bengkung Premium Beautiful yang loose sikit boleh juga guna, sebab if longgar dia tak akan mencengkam tempat luka tu, thats y masa Sha pki zap tu dulu sebab tak ketat sangat.

So, once dah baik luka baru pakai bengkung PB + Long Bra. Long bra ni bantu elak bengkak susu. Dah sebulan barulah pakai 1 sets Premium Beautiful inshaAllah sengal2 bahagian operate tu tak rasa. 6 bln uols sengal kat jahit tu..seriously ngilu ok kalo ceaser. Sebab tu membantu bila pakai PB ni. Alhamdulillah ngilu kurang..perut pun cepat kempis.

Di samping konsisten pakai corset Premium Beautiful adik ni juga amalkan minum Min Kaffe



Ni antara testimoni Min Kaffe.

Yang nak lagi cepat turun berat badan. Minum Min Kaffe untuk proses pelawasan dan bila berat dah turun pakai corset Premium Beautiful untuk elakkan lemak mengelebeh. Sebab bila berat dah turun confirm akan ada lebihan lemak so peranan corset untuk firmkan bahagian tersebut.

Ok setakat ni dulu, ada lagi testimoni nanti Sha share lagi yek..

Untuk yang nak free fitting or beli PB ni boleh klik 
wasap.my/601137758674/pb

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.