Apa istimewa PB 360 Thera Pants (therapants) ni?

Tuesday, November 05, 2019 Sha Khalid 0 Comments

Salam uolss..

Baru-baru ni ada seorang yang bertanya Sha apa beza PB 360 Thera Pants dengan long pants/legging yang lain, sebab ada juga few slimming legging di pasaran. So kat sini Sha share beberapa points.

* Material Yang Digunakan

Kebanyakan yang biasa kat luar sana gunakan material seperti kain spandex. Material macam ni lebih mudah rosak atau koyak. PB 360 Thera Pants ni diperbuat dari fabrik Pengunci Lemak 360 yang bermutu tinggi dari US dan dilapisi fabrik Penyejuk Ultra-Fiber dari Jepun. Dan jahitan Honeycomb yang exclusive juga membuatkan PB 360 Thera Pants ni berkesan untuk push, lock & support lemak.

* Saiz

Legging/long pants biasa kat luar sana tak ikut bentuk badan si pemakai. Bentuk badan ni maksudnya ada wanita kat luar sana yang pinggang kecil pinggul besar, pinggul kecil tapi perut buncit, ada perut buncit & pinggul pun besar, so bila dengan PB 360 Thera Pants inshaAllah akan cover semua cases macamni sebab ianya datang dalam size yang flexible/custom made

* Warranty

Legging/long pants yang biasa takde warranty, tapi PB 360 Thera Pants ni ada ada Warranty Seumur Hidup untuk sebarang kerosakan.

* FIR

Kebanyakan produk kat luar sana takde FIR (Far-Infrared Rays). FIR ni membantu untuk membakar lemak dan menggalakkan pengaliran darah. Premium Beautiful ni memang sejak awal direka dengan memanfaatkan teknologi FIR. So, PB 360 Thera Pants ni pun mempunya fungsi yang sama. Malahan kali ini FIR direka khas dari Korea menggunakan teknologi Nano-Dot.





* Crystal Magnetic

Selain dari FIR, satu lagi keunikan PB 360 Thera Pants ni ialah ada 13 crystal magnetic pada point acupuncture. Ianya meningkatkan peredaran darah, oksigen & nutrien. Hasilnya, ia menggalakkan pemulihan dan membantu melegakan sakit otot. Alhamdulillah ramai yang ada masalah sakit lutut mendapat manfaat bila dah pakai PB 360 Thera Pants ni.





Ok uolss.. Moga sharing Sha harini dapat bagi pencerahan pada semua. PB 360 Thera Pants ni investment yang amat berbaloi. Sama macam Premium Beautiful corset, sebab Sha dah pakai set Premium Beautiful yang sama dah 8 tahun. Sangat berbaloi.

If ada yang nak tengok, nak rasa material, nak sha ukur boleh contact Sha ye..

Sha Khalid

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.