Kaki Hiking Kena Baca Ni..

Friday, September 18, 2020 Sha Khalid 0 Comments

Sejak dua menjak ni ramai yang pilih aktiviti luar kan. Ada yang cycling la, jogging la, camping la dan sebagainya. Salah satu aktiviti luar kegemaran sekarang adalah hiking. Rupanya banyak tempat menarik untuk hiking kan. Sha sendiri pun suka juga aktiviti hiking ni. Even kami rakan-rakan bisnes pun ada group Whatsapp untuk hiking. Masing-masing suggest mana lagi next nak hiking.

Entry Sha kalini bukan nak cerita aktivit Sha, tapi nak share testimoni Kak Jalilah ber'hiking' dengan Therapants.

testimoni therapants hiking kak jalilah


Alhamdulillah memang best sangat pengalaman panjat bukit aka berhiking dengan therapants ni.
Luarbiasa perasaan tu, badan rasa ringan. Kalo tengok badan pun dah semakin mengecil effect dari konsisten therapants ni
Gunung Pulai , Bukit Batu Gajah &Bukit pakis dah ku tawan, so next ke bukit mana plak kita nak panjat dengan Therapants ni ???? Tunngu ye up date seterus nya... 

Macam tu sekali terujanya Kak Jalilah! Kak Jalilah ni sebenarnya ada masakah kaki sebelum pakai Therapants ni. Ikutkan sebelum ni, nak bengkokkan kaki pun susah, apatah lagi nak nak buat aktiviti luar. Kak Jalilah bagitau Sha. Nanti Sha share video testimoni Kak Jalilah pulak nanti ye.

Ada ke kaki hiking yang baca ni? Sha memang recommend pakai Therapants masa hiking. InsyaAllah lebih bertenaga dan kurangkan sakit kaki..

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.