Peluang bisnes part time

Monday, January 18, 2021 Sha Khalid 0 Comments

Harini Sha nak kongsi tentang bisnes pulak. Lama rasanya sha tak buka peluang untuk yang nak jadi bisnes partner Sha.

Ok ni cerita salah seorang dari bisnes partner Sha yang dah lama menyepi dari bisnes ni. Dekat 2 tahun juga beliau menyepi dari buat bisnes. Just beli barang sikit2 je

So, di saat ekonomi tengah goyah dek sebab pandemik covid 19, DSM Faeza amik keputusan drastik untuk mula balik bisnes dengan MMG. Yang bestnya bisnes Sha ni, point tak hilang pangkat tak kurang.


Kata DSM Faeza, “Bertahun membisu dari bisnes, Alhamdulillah Allah gerakkan hati untuk mula semula dengan #businessstyleMMG. Berkat dari semangat dan support dari leader dan team MMG, dapat semula income dari bisnes cecah RM10,000  kurang dari 5 bulan.. tq so much #MMG for the continuous support!”



Sungguh bukan biasher biasher bisnes dengan MMG ni sebab DSM Faeza dah buktikan. Walaupun dalam musim PKP tapi sale DSM Faeza melonjak dengan izin Ya Razzak Ya Mughniy Ya Ghoniy.


For sure tiada kejayaan tanpa usaha dan ilmu. Dalam MMG pulak diterap kuat ilmu 2M1M dan Teknik REX. Antara sebab DSM Faeza boleh pecut selaju ni. 


Kalo ada antara pembaca blog Sha ni nak buat side income dengan produk Therapants or apa2 jua produk SHOM yang lain. Wassap je Sha. Sha akan share dengan uuols proposal bisnes ok 


wassap Sha

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.