CDM Celebration - 11 April 2021

Monday, April 12, 2021 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah pada 11 April 2021 kami diraikan sempena husband bergelar CDM. Terima kasih banyak-banyak untuk our top leader CDM Hjh Hamisah dan CDM Hj Badrol yang organize this beautiful celebration. 


Tak lupa buat mentor kami CDM Hj Azlan yang memeriahkan suasana dan juga sahabat seperjuangan CDM Cik Za dan CDM Azim yang turut serta.




We all celebrate kat Flora Kafe, Wangsa Maju. Sangat-sangat best tempat ni untuk buat any celebration. If tak PKPB memang syok sangat kalo kami geng2 MMG buat private event kat sini. 


Alhamdulillah makanan semua sedap-sedap. Walaupun majlis ni kami ber-7 sahaja tapi tetap rasa meriah dan rasa dihargai. Normally kalo CDM celebration ni kami buat kat kelas, tapi memandangkan mco ni kan so kita raikan la sahaja secara norma baharu

Sha simpan sini semua kenangan manis ni, walaupun insan istimewa di hati kami telah tiada but life goes on. Kami teruskan legasi dan tradisi bisnes ni yang baik-baik yang telah beliau ajarkan kepada kami semua.


Terima kasih untuk sahabat-sahabat CLUB DIAMOND MMG untuk hadiah & kek. CDM Hjh & Haji untuk hadiah dan makan2, CDM Abg Lan dan CDM kak Ana untuk hadiah dan CDM Cik Za dan CDM Azim untuk kek.



Alhamdulillah kami sangat-sangat hargai dan sangat-sangat terharu dengan ukhwah ini. Semoga ikatan ukhwah yang terbina ini akan kekal hingga ke SyurgaNYA inshaAllah.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.