360 Thera Body Shaping Consultant (BSC) Workshop

Sunday, May 19, 2024 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah, pada 11 May 2024 lepas company telah adakan 360 Thera Body Shaping Consultant (BSC) Workshop.

Event yang sungguh happening! Seramai 500 orang 360 Thera Body Shaping Consultants yang hadir. Memang terasa sungguh aura 360 Thera pada hari berkenaan. InsyaAllah kami akan boomkan market dengan 360 Thera hasil daripada workshop ni.

Basically, sepanjang workshop, semua consultants didedahkan dengan asas yang betul mengenai pembentukan badan (body shaping):

1. Asas body wanita.
2. Body shaper yang sesuai untuk wanita mengikut usia.
3. Kelebihan 360 Thera.
4. Cara ukur yang betul.
5. Teknologi dan produk terkini body shapers.
6. dan banyak lagi... 

Actually, company dah keluarkan beberapa produk berlainan di bawah jenama 360 Thera ni dan InsyaAllah banyak lagi akan menyusul. Kita ada:

1. Pengecil lengan dan pengempis perut 360 Thera Vest
2. Legging terapi 360 Thera Pants
3. Bust shaper 360 Short Bra
4. 360 Thera Seamless Bra
5. 360 Thera Seamless Panties
6. 360 Thera Wonder Girdle
7. Yang paling terbaru, stoking terapi 360 Thera Socks

Jadi.. memang luas pasaran 360 Thera ni dan semestinya peluang keemasan untuk sesiapa yang menjadi 360 Thera Consultants.

Back to the workshop, Alhamdulillah Sha terpilih untuk menjadi salah seorang panelits. Basically, masa slot Sha, Sha kongsi perjalanan bisnes Sha selama lebih 13 tahun dalam bisnes, bermula dengan Premium Beautiful sehinggalah kini sebagai 360 Thera Consultant.

Sha kongsikan bagaimana Sha dapat penetrate market body shaping ni secara online. Sebenarnya, melalui online, peluang amatlah besar sebab kita boleh capai market bukan sahaja seluruh Malaysia, tapi juga market luar negara.

Sha harapkan apa yang Sha kongsikan semasa workshop dapat sedikit sebanyak jadi inspirasi kepada consultants yang lain, especially yang baru bermula. Sha kongsikan momen-momen yang mengujakan sepanjang workshop ni ye..

Love,
XOXO











You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.