Therapants vs Aulora Pants

Monday, September 13, 2021 Sha Khalid 2 Comments

Assalamu'alaikum n morning uolss...

Terima kasih sebab berkunjung ke blog Sha ni. Really appreciate your time reading my entries..

Harini Sha nak cerita satu topik yang beberapa kali potential customers tanya, "Apa Beza Therapants dan Aulora Pants".

Disclaimer di sini, Sha tak pernah pakai Aulora Pants dan Sha adalah agen sah Therapants. Jadi, pendapat Sha mungkin bias. Sha akan berkongsi based on feedbacks yang Sha dapat daripada customers yang pernah pakai Aulora Pants dan Therapants. Ada beberapa points yang Sha rasa Therapants amat bagus kepada sesiapa yang sedang mencari legging terapi atau legging untuk shaping.

#1 Warranty Seumur Hidup

Tidak ada legging terapi di luar sana yang bagi Warranty Seumur Hidup seperti Therapants. In fact, company bagi warranty yang sama untuk produk Premium Beautiful sejak lebih 20 tahun sehingga sekarang. Begitulah yakinnya company dengan kualiti Therapants. Jika ada sebarang kerosakan, boleh hantar REPAIR SECARA PERCUMA.

#2 Fabrik Yang Tahan Lasak

Fabrik Therapants menggunakan teknologi Jepun dan US. Teknologi yang digunakan memberikan 'cooling sensation' kepada si pemakai, yang mana dia tidak akan merasa panas atau berpeluh. Teknologi tenunan mesh honeycomb berikan ketahanan kepada therapants. Jadi, therapants tidak mudah koyak.

#3 Harga Yang Berbaloi

Dengan ciri-ciri premium, harga Therapants amatlah berbaloi, serendah dari RM599 SAHAJA. Warranty seumur hidup, fabrik berkualiti dan ciri-ciri yang terbaik, Therapants memang pilihan terbaik.

Untuk dapatkan harga istimewa ini, terus Whatsapp Sha ye 011-37758674.


Baiklah, sekarang kita lihat ciri-ciri unik Therapants pula:

1. 360° Fabrik Pengunci Lemak menggunakan teknologi US, fabrik Therapants dapat diregangkan sehingga 6X lebih besar daripada bentuk asal, seterusnya dapat kembali ke bentuk asal.

2. Dengan menggunakan teknologi unik tenunan Honeycomb, Therapants lebih elastik, fleksibel dan tahan lama.

3. Instant body shaping. Ia menolak  dan mengalihkan lemak badan dengan SEGERA. Kemudian, ia mengunci dan menyokong lemak badan supaya body shaping menjadi KEKAL.

4. Menggunakan teknologi Jepun, fabrik Therapants 15X lebih halus berbanding dengan rambut manusia. Teknologi ini juga memberikan kesan sejuk kepada si pemakai. Selain itu, fabriknya 3X lebih lembut dan 6X lebih menyerap peluh.

5. Menggunakan teknologi Korea, Therapants mengandungi Nano-dot FIR dan crystal magnetics pada 13 titik akupuntur. Ia memberi manfaat kesihatan dan terapi kepada si pemakai. Kedua-duanya mengaktifkan peredaran darah dan metabolisme yang membantu penurunan berat badan. 


6. Rekaan Ergonomik Therapants Yang Amat Unik:


Based on semua-ciri-ciri dan kelebihan Therapants, sememangnya Therapants adalah pilihan yang terbaik. If you any enquries, boleh terus direct Whatsapp Sha ye.


Sha Khalid
011-37758674

You Might Also Like

2 comments:

  1. Anonymous9:52 PM

    Sangat jelas. Jazakallah khayran kathiran

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.