Tahniah Lynn & Syida

Wednesday, July 20, 2011 Sha Khalid 1 Comments

Dalam bisnes Premium Beautiful ni, Sha jumpa ramai orang yang hebat-hebat.. Bila cerita-cerita pasal background masing-masing, kebanyakannya background yang biasa kita jumpa hari-hari. Ada keje cikgu, engineer, programmer, etc... Tapi satu yang sama dalam diri masing2 adalah the burning desire nak berjaya dalam bisnes ni dan nak ubah hidup masing-masing.

Bisnes-bisnes partner Sha pun sama jugak. Masing2 bersemangat waja dan berkobar-kobar.. :D Bulan ni InsyaAllah 2 orang bisnes partner Sha akan bergelar Diamond Sales Manager (DSM) dan bakal pegang income 5 angka..Alhamdulillah.. Semua ni mmg tak mustahil sebab diorang memang ikut Sha step by step dan bulat hati dengan pemimpin.
me with lynn
Lynn ni BFF Sha since kat company lama lagi. Dia approach Sha lebih kurang 5 bln lepas Sha join bisnes dan die tak memandang ke belakang lagi. Lynn ni memang komited dengan bisnes beliau sangat-sangat consistent. Day in and out buat business no matter what. Dalam masa 4 bulan dah bakal bergelar DSM. Dah berjaya qualified Hong Kong + bwk biz partner lagi..mmg sgt hebat!

me & syida
Syida pulak x-colleague sha kt IBM. Sekarang ni dah kerja kat salah satu agensi kerajaan kat Cyberjaya. Yang hebatnya Syida ni berjaya bina kumpulan setakat ni ada 4 orang Senior Sales Manager (SSM) di bawah pimpinannya hanya dalam masa 4 bln..skrg tgh sambung master tp still very commited in this business..

I am very proud of you ladies..

Business ni mmg sangat mudah, hanya dengan follow steps org yang dah berjaya pasti kita akan berjaya

Just follow the leader... Ilmu+ Bertindak + Rujuk = Kejayaan!!




You Might Also Like

1 comment:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.