Upcoming Great Leader

Monday, February 13, 2012 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah...rasa syukur sangat-sangat ke hadrat Allah Sha dipertemukan dengan business Premium Beautiful ni..Syukur sebab dipertemukan dengan leaders yang sangat-sangat memahami keperluan usahawan..Alhamdulillah sepanjang Sha berbusiness sudah setahun ni sentiasa dicurahkan dengan ILMU. Kalau TANPA ILMU, Sha rasa memang takkan sampai ke tahap sekarang ni..Betul la kan bak kata pepatah 'Tuntutlah ILMU sampai ke Negeri China' Kalau ikutkan sebenarnya, sampai kita tutup mata pun ILMU kena ada.


Suami yang sentiasa menjadi tulang belakang kejayaan isteri..syukurr

So, baru-baru ni, our great leaders CDM Chan, CDM Abg Lan & CDM Kak Ana telah menganjurkan Seminar DSM yang sangat-sangat BERPRESTIJ di Awana Genting, ilmu yang diorang bagi ni memang tak boleh dapat kat mana-mana seriously. Seminar ni diadakan pada 4 February 2012 - 5 February 2012, 2 hari 1 malam lah we ols bekampung mengaut ilmu di sana.



Insan yang bertanggungjawab mencanai Sha sehingga menjadi DDM Sha Khalid, Thanks CDM Hanis

Our idol, CDM Kak Ana multimillionaire..kagum sebab setiap anak beliau dah ada saving 1 juta.
yup! Sha buat business ni pon untuk dapatkan savings.

Syukur sebab bernaung di bawah bumbung yang betul-betul kukuh. Kukuh dari segi Kepimpinan, Ilmu, Budaya & Silaturrahim. Tak ternilai rasanya dengan apa yang Sha dah dapat sekarang ni. Thanks my great mentor CDM Hanis Haizi yang sentiasa support & beri bimbingan pada Sha sampai ke tahap ini. Alhamdulillah first time Sha pergi seminar berprestij ni dah bawa my business partners together iaitu DSM Eija & Husband. Seronok & manisnya business ni sebab kita memang tak boleh berjaya berseorangan kena ada TEAMWORK. InsyaAllah my target next year boleh bawak seramai mungkin untuk sama-sama rasa seminar yang sangat-sangat berprestij ni. Ameennn.

Joms kita layan pics masa di Seminar ni..enjoysss


With CDM Hebat di B32, CDM Kak Ina

Nasihat & tips bagi memudahkan semua leaders berbusiness

Sambil makan sambil gosip ;-)

We ols sidelines..tapi ikatan silaturrahim antara kami sangat-sangat utuh..Alhamdulillah..


Tea time..food kat sini memang sedapp...
Ini lah bilik we ols..sangat selesa..

Usahawan-usahawan jelitass & bergayass ;-) Sahabat Sejati insyaAllah

Diamonds yang bersinar-sinar!!first time attend seminar yang memang tak ngantuk langsung!!!!

Gedixxx
syukur..syukur..syukur..itu sahaja perkataan yang boleh describe apa yang Sha rasa selama dalam business ni. Apa yang diidamkan dulu hanya la SIDE INCOME untuk buat SAVINGS sendiri & anak-anak...tapi Alhamdulillah apa yang Sha dapat LEBIH dari tu, ialah dapat kenal erti sahabat sejati, dapat pengalaman hidup yang tak boleh dijual beli, dapat kenal erti cinta suami (yelah sanggup je ikot Sha kemana-mana & tolong jaga anak2) & dapat mengajar Sha erti SABAR, sebab saya bukan seorang yang penyabar..tp Alhamdulillah memang dari business ni boleh membersihkan hati luar & dalam insyaAllah..

Doa & Harapan Sha untuk Tahun 2012, agar diberi kesihatan & kewarasan untuk Sha guide & bantu seramai mungkin business partners & future business partners untuk sama-sama menyinar bergemerlapan pada TAHUN 2012 insyaAllah.

For future business partners, Interested to be part my team??? 
Call/sms Sha : 012-2151541




You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.