Testimoni Bio Seleza Pad

Tuesday, September 30, 2014 Sha Khalid 0 Comments

Kali ni Sha nak share testimoni-testimoni Bio Seleza Pad yang Sha pernah blog sebelum ni. Produk ni memang amat-amat elok untuk semua wanita di luar sana. Menstrual memang tak boleh elak kan, so amat penting untuk guna produk yang menjaga dan memelihara kesihatan kita.

1. Serap keluar darah kotor



Customer ni baru je gunakan Bio Seleza, tapi dah nampak kesannya. Setiap bulan kena pastikan darah-darah kotor keluar habis, so nak make sure tak ada yang tertinggal melekat pada rahim. Kesan-kesan darah kotor ni yang banyak bawa masalah kemudian pada wanita seperti keputihan, senggugut dan kanser rahim.

2. Selesa pakai



Akak ni bagi testimoni yang Bio Seleza ni selesa sangat pakai. Permukaan Bio Seleza ni diperbuat daripada kapas, so memang lembut dan selesa. Bentuk ergonomiknya pun memang boleh cover bahagian V dengan sempurna. Selain tu, Bio Seleza ni nipis berbanding pad yang lain, tapi still daya serapannya lebih baik berbanding dengan yang lain.

3. Menyerap keputihan


Customer ni ada masalah keputihan. Tiap-tiap bulan mesti masalah yang sama. Setelah pakai Bio Seleza ni, keluar semua keputihan. Actually, bila keluar semua keputihan ni, badan kita akan rasa lebih selesa dan bersih. Keputihan ni jugak boleh menyebabkan jangkitan bakteria. So, make sure Bio Seleza adalah pilihan anda.

4. Menyerap sisa-sisa darah kotor



Ini testimoni yang paling mengerikan. Setelah pakai Bio Seleza, keluar semua darah-darah kotor yang terpendam lama dalam badan customer ni. Bila dah keluar semua confirm rasa selesa sangat.


Testimoni-testimoni kat atas ni membuktikan keberkesanan. Sha sendiri confident dengan produk sebab Sha pernah buat demo, buat perbandingan Bio Seleza dengan 2 pad lain yang terkenal kat pasaran. Macam gambar kat bawah ni, korang boleh tengok yang Bio Seleza menyerap semua cecair dalam amaun yang sama. Dua pad yang lain akan bocor. Disebabkan tu, pakai Bio Seleza ni lebih jimat sebab lebih tahan lama berbanding pad-pad yang lain.



Selain tu, korang boleh jugak tengok demo daripada youtube kat bawah ni. Tengok dari minit ke 1:27 macam mana cecair yang keluar daripada dua pad tu. Bio Seleza tetap tak keluar cecair walaupun diperah. Sebab tulah pad yang kita pakai selalu bocor, sebab material yang digunakan tak mampu tampung darah yang keluar.



So, sesiapa yang nak beli produk ni boleh contact Sha. Yang nak tahu peluang bisnes dengan Bio Seleza ni pun boleh contact jugak. Produk keperluan perempuan kan, so CONFIRM ada pasaran. Yang penting tahu macam mana nak pasarkan. Semua tu sebahagian daripada support daripada group Sha bila korang jadi business partners. Ilmu produk, teknik pemasaran online/offline, perkongsian testimoni dan target bisnes, semuanya disediakan bila korang join bisnes.

So, jangan tunggu lagi, terus sms/whatsapp Sha.

 012-2151541 
 sha@shakhalid.com 

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.