Premium Beautiful Pilihan Majalah Women's Weekly

Wednesday, May 27, 2015 Sha Khalid 0 Comments

premium beautiful dipilih oleh Women's Weekly

Dalam entry ni Sha nak share satu lagi pengiktirafan kepada Premium Beautiful. Kali ni Premium Beautiful featured sebagai salah satu pilihan Women’s Weekly Lingerie Awards 2015 majalah Women’s Weekly May 2015 edition, di bawah kategori High Performance Bras.

premium beautiful dalam kategori high performance bras


Sha tartarik dengan pengiktirafan Women’s Weekly.. “Innovatively woven with infrared rays, it also promotes better blood circulation while sculpting your body into an hourglass figure”. Memang unik sebab Premium Beautiful adalah satu-satunya lingerie yang ditenun dengan FIR dan ditekankan membantu membentuk tubuh ramping dan menawan.

premium beautiful dengan FIR dan support body shaping

Cuma Sha nak share lebih clear mengenai Premium Beautiful yang disebut dalam Women’s Weekly. Yang dipaparkan oleh Women’s Weekly adalah long bra Premium Beautiful Elegance (warna kelabu). Elegance adalah keluaran terbaru yang lebih lembut dan cantik. Actually, selain long bra Elegance, customers boleh pilih long bra Premium Beautiful Classic (warna hitam). Long bra Classic lebih murah. Selain tu, customer juga boleh pilih short bra Premium Beautiful Classic. Short bra ni boleh gantikan normal bra yang anda pakai. Dengan short bra, customers still dapat benefits FIR dan body shaping.

premium beautiful short bra
Premium Beautiful Short Bra
Selain itu, untuk the whole body shaping, customers boleh pakai long girdle dan waist nipper Premium Beautiful sekali. Barulah betul-betul shaping dari atas ke bawah!

Few facts yang menjadikan Premium Beautiful lebih unik berbanding lingerie lain:

* Satu-satunya lingerie yang ada warranty seumur hidup. Maksudnya, kalau ada any defects sepanjang hayatnya, boleh dihantar untuk servis dan repair. Even dah pakai 5, 10 tahun pun still boleh hantar untuk repair

* Sudah berada dalam pasaran hampir 20 tahun. Jika tak berkesan dan tiada permintaan, for sure Premium Beautiful dah hilang dari pasaran. Sha pernah jumpa beberapa client yang dah pakai Premium Beautiful lebih dari 5 tahun. Badan mereka memang cantik.

So, if betul-betul nak dapatkan bentuk badan yang cantik, patut pilih Premium Beautiful. Jika kena dengan saiznya dan konsisten pakai InsyaAllah confirm puas hati.

Dan lagi sati my advice bila nak beli pastikan beli dengan trusted agent Premium Beautiful so that you akan  dapat size yang memang betul-betul sesuai dengan your body. Last but no least, bila pakai Premium Beautiful ni ibarat alah membeli menang memakai ..memang orang kata mahal sikit compare to bra or corset di Pasaraya tapi ianya ibarat pelaburan jangka masa panjang, macam Sha 4 tahun dah tak beli bra so sangat-sangat jimat :)

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.