5 Langkah Beli Premium Beautiful Tanpa Ditipu

Friday, April 06, 2018 Sha Khalid 0 Comments

cara pembelian premium beautiful

Premium Beautiful ni corset yang jadi pilihan ramai selama lebih 20 tahun. Alhamdulillah, so far tak ada set tiruan dalam pasaran. Premium Beautiful ni unik jadi bukan senang pengeluar lain nak tiru. Akan tetapi ada beberapa perkara yang kena berhati-hati sebab takut tertipu. Antara yang biasa terjadi:

Bukan Set Baru
Jika harga yang dijual terlalu murah, mesti berhati-hati mungkin itu set yang pernah diguna atau dah lama terperuk tak terjual.

Saiz Set Terhad
Sesetengah seller bukan agen yang aktif. Mereka ada set tapi terhad. Kes macam ni mesti berhati-hati sebab takut saiz yang diberi tak sesuai dengan kita. Biasanya seller akan offer dengan harga yang amat murah sebab seller hanya nak habiskan stok. Bila saiz tak betul, memang akan rasa tak selesa bila pakai.

Tiada Servis Lepas Jualan
Premium Beautiful memang ada lifetime warranty. Maksudnya, jika ada sebarang kerosakan boleh hantar balik pada seller yang jual pada kita untuk servis. Ini penting sebab Premium Beautiful tak dijual di kedai-kedai tapi melalui agen yang sah. Jika tak ada servis lepas jualan, buyer akan bermasalah tak tahu nak hantar servis ke mana. Sebelum beli pastikan seller adalah agen sah, dah lama berbisnes Premium Beautiful dan dedikasi dengan produk Premium Beautiful.

Bagi sesiapa yang berminat membeli set Premium Beautiful daripada Sha, ini cara-caranya:

1. Whatsapp

Whatsapp ke nombor  011-37758674 (wasap.my/601137758674) . Beritahu yang anda berminat dengan set Premium Beautiful. Sha akan inform jika Sha sedang buat harga promosi. Then Sha boleh explain lebih detail mengenai Premium Beautiful.


Jenis-jenis 'shape' badan. Kredit : Calculator.net
2. Ukur
Jika anda tinggal/bekerja sekitar Selangor/KL, kebiasaannya Sha akan set appointment untuk ambil ukuran badan. Salah satu ciri unik Premium Beautiful ni, ia bukan 'one size fits all' atau ikut saiz S, M, L ke. Setiap kita bentuk badan berbeza, jadi perlu ambil empat ukuran (dalam centimeter) - puncak dada, bawah dada, pinggang dan puncak punggung untuk Sha kirakan saiz yang sesuai. Daripada situ, Sha akan suggest saiz Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle specially untuk anda.

Bagi yang di luar Selangor/KL anda boleh ambil ukuran sendiri, bagi pada Sha, then Sha boleh tahu saiz apa yang sesuai. Whatsapp Sha 011-37758674 (wasap.my/601137758674) untuk cara ambil ukuran sendiri.


3. Payment

Lepas ukur, boleh proceed dengan payment, sama ada cash/transfer, kad kredit atau kad debit. Opsyen kad kredit/debit ni Sha offer sebab memudahkan pada customers. Jika nak guna kad, Sha akan create dan emel Paypal invoice kepada customer. Sha prefer Paypal sebab mudah dan secure. Jika nak  sebahagian guna cash, sebahagian guna kad  pun boleh. Untuk details, boleh Whatsapp Sha kat 011-37758674 (wasap.my/601137758674).


4. Fitting

Lepas payment, Sha akan beli dan deliver Premium Beautiful kepada customer. Sha biasanya tidak simpan stok. Semua stok yang Sha deliver adalah  set baru . Fitting dengan customer boleh dibuat di rumah atau tempat kerja. Masa fitting inilah customer akan dapat feel Premium Beautiful. Jika set memang ngam dengan customer, confirm tersenyum lebar, sebab instantly customer akan nampak perbezaan lepas pakai Premium Beautiful. Jika tak selesa masa fitting, Sha akan tukarkan dengan saiz yang lain.


5. After Sales Service

Jika ada kerosakan, just bagitau Sha. Sha boleh tolong hantar ke service center.

So, jika nak servis dan harga terbaik Premium Beautiful, just  Whatsapp Sha 011-37758674 (wasap.my/601137758674.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.