Mengapa Premium Beautiful Corset Ada 3 Piece?

Tuesday, April 03, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Assalamu'alaikum & hai semua my blog readers

Harini Sha nak share kenapa Premium Beautiful Corset ada 3 pieces, Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle since ada yang bertanya tentang soalan ni..
Premium Beautiful 3 Piece Set
Premium Beautiful 3 Piece Set

Untuk yang tak tahu lagi Premium Beautiful Corset ni dah lebih 20 tahun dalam pasaran. Memang dikira evergreen corset la. Ada mak-mak dan macik-macik kita yang memang pengguna Premium Beautiful Corset dari dulu lagi. Disebabkan dah lama dengan kualiti yang terjamin dan kuantiti pemakai corset ni pun dah ramai, Premium Beautiful dianugerahkan sebagai product Superbrand.

Antara sebab Premium Beautiful Corset disukai dan jadi pilihan ramai juga ialah Lifetime Warranty repair service. Kalau difikirkan kenapa company berani bagi jaminan lifetime warranty ni? Tak semua company boleh commit tau, tapi ini kerana company dah tau dengan kualiti fabrics yang terbaik pada corset ni. Dan ini lah yang orang suka sebab you beli sekali you pakailah bertahun rosak je hantar repair..

Kalo uols jadi kurus kena la beli baru dan ini menunjukkan yang Premium Beautiful Corset ni berkesan dan boleh kurus. Tapi jangan risau untuk kena beli baru tu, sebab macam Sha sendiri dah pakai 7 tahun set yang sama. Sebabnya masa fitting tu kena betul-betul amik size yang sesuai, kerana 3 cangkuk pada PB ni memainkan peranan penting. Gunakan cangkuk untuk adjust bila badan semakin kurus.

Ok berbalik pada kenapa Premium Beautiful ada 3 pieces. Premium Beautiful Corset ni ada 3 pieces sebab nak memberikan kontur badan yang seimbang pada setiap pemakainya. Dan untuk yang tak pernah pakai Premium Beautiful, sebelum kita beli corset ni wajib ada ukuran. Sebab each pieces pada corset ni mempunyai ukuran masing-masing.

premium beautiful body types
Jenis-jenis Bentuk Badan


Bentuk badan manusia semua lain-lain, memang kita ada size S, M, L or XL. Tapi bentuk badan tu memainkan peranan sebab ada orang pear shape, straight shape, apple shape dan hourglass shape. So, nampak tak kat sini?? Ini lah sebenarnya peranan Premium Beautiful ni memberikan kontur dan bentuk badan yang seimbang untuk si pemakai.

Bayangkan kalo uols pakai corset yang sekali 1 piece dari breast ke peha, memang sesuai untuk orang yang body shape straight je. Tak boleh adjust ikut keseimbangan pada bentuk dan kontur badan. Macam tu juga kalo hanya pakai bengkung sahaja. Tak akan ada proses pengalihan lemak ke tempat yang sepatutnya. Hanya shape pada pinggang je dan lemak-lemak pada bahagian perut akan pergi ke peha dan breast maka ianya pun tak akan jadi seimbang pada bentuk badan kita

Satu lagi if satu piece je dari atas ke bawah, then ke tandas macam mana ye. Honestly my personal opinion kalo Sha memang tak akan beli if jenis yang ada tempat terbuka kat bawah tu untuk girdle, seriously tak hygiene kan! Cane nak basuh kalo setakat buka bawah tu, korang pakai panties pun buka kot nak lapang selapang-lapangnya mencuci.

Lagi satu, kalo ke tandas for sure la kita perempuan ni tau la cane kan... nak buat solat lagi cane tu? Beauty is pain, tapi pakai girdle ni takde la pain as long as size betul dan tak ketat. Anytime leh ke tandas. Personal experience Sha yang jenis lawas je ni, Alhamdulillah sepanjang kerja memang ok untuk pakai buka girdle tu.

Orite tu je la nak share. hopefully memberi manfaat kepada semua. Pasti ada yang bermain di fikiran masing-masing persoalan yang Sha dah jawab kat atas ni kan

Tips yang sentiasa Sha share kat blog ni untuk yang nak beli Premium Beautiful Corset:

  1. Dapatkan ukuran badan ikut yang agen minta
  2. Fitting betul-betul biar pakai sedap tak ketat dan tak longgar
  3. Consult dengan trusted agen Premium Beautiful corset
  4. Make sure beli dengan harga yang logic supaya dengan harga tu akan dapat after sale service, which is ada orang nak tolong hantar repair etc
Kalau nak consult dan beli dengan Sha just click je wasap.my/601137758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.