Premium Beautiful Atasi Perut Menggelebeh

Friday, May 25, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Salam semua.. Sape ada masalah perut menggelebeh?? Haaa baik ngaku... Tayah malu actually sebab bukan masalah sorang kot tapi masalah sejagat especially mak-mak yang dah mengandung 2-3 orang anak.

Masa mengandung bahagian perut (actually bahagian depan rahim) akan membesar, jadi kulit dan lemak bahagian ni akan meregang. Jadi bila lepas deliver bahagian ni still belum kembali ke bentuk asal. Sebab tu bahagian ini akan terjojol keluar.

Ni pun pengalaman sendiri lepas bersalin. Selain bertungku dan berurut Sha memang amalkan pakai Premium Beautiful lepas deliver.

Korset Premium Beautiful ni akan bantu firmkan balik kat bahagian perut. Ni fungsi satu set Premium Beautiful. Long bra, waist nipper dan long girlde memainkan peranan kat sini. Tiap piece ni akan tolak lemak kembali ke tempat sepatutnya. Paling best nak atasi perut menggelebeh ni waist nipper sebab waist nipper ni akan pegang bahagian perut supaya tak jatuh ke bawah. If kita tak pakai apa-apa untuk support bahagian ni lama kelamaan akan lebih jatuh dan jadi menggelebeh.

Masa pakai Premium Beautiful ni banyakkan minum air sebab PB bantu tingkatkan metabolisme dan bakar lemak kat badan.

Yang 'Selepas' ni lepas je habis berpantang

Haa.. sape yang nak atasi masalah perut tu boleh cuba Premium Beautiful ye. Sha nak bagi harga kasih sayang je. Contact Sha ye 011-37758674 (wasap.my/601137758674).

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.