Premium Beautiful Pilihan Bijak

Wednesday, June 27, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum dan morning semua 😉

Harini Sha nak share sikit pengalaman yang Sha dapat masa jumpa salah sorang customer Sha yang memang fresh from oven ni.

Actually kakak ni memang pengguna tegar corset. Tak kisah la corset apa pun, rasanya dia ada lebih dari 7 corset. Yang dia tunjuk pada Sha aritu 2 jenis corset. Fuhhh memang pengguna tegar betul. Sebab corset yang dia beli bukan murah-murah tau. Semua ribu riban dan lebih mahal dari harga corset Premium Beautiful.

Sha tanya kakak ni, kenapa akak suka pakai corset? Satu jawapan dia yang buat Sha sangat-sangat setuju ialah dia nak tingkatkan keyakinan diri. Sebab dia cakap 'Akak ni surirumah je Sha, tak pernah kerja..kawan-kawan semua kerja. So, rasa macam rendah diri. Tapi bila akak pakai corset memang automatically akak rasa confident dan bersemangat'.

Sha memang setuju dengan statement akak ni...sebab corset ni memang boleh tingkatkan keyakinan kita. Sebab bila pakai corset ni confirm lelemak pada badan dah takde, badan jadi tegap so lagi confident nak berjalan. Dan biasanya surirumah orang akan rasa macam takde apa-apa. Tapi sebenarnya kerja surirumah la paling mencabar tau.. So kakak ni cakap seawal pagi dia bersiap memang terus sarung corset. Ambil anak, hantar anak memang bersiap dengan corset. So, dia rasa sangat-sangat bersemangat dan confident kalo pakai corset. Kalo tak pakai sehari dia cakap akan jadi malas. Sebab nak pakai corset tu je sebenarnya mind set memang kena semangat. Sebab ada je beli corset dengan Sha tapi tak pakai..alasannya sebab MALAS..hhehe nampak tak kat situ? 

Ok, So kakak ni pun share la dengan Sha first corset dia beli tahun 2000 masa deliver anak pertama. Sekarang umur dia 46 tahun. Dan corset tersebut ialah Premium Beautiful corset! hah just imagine dia antara orang pertama yang pakai corset PB ni tau. Dan lepas pakai PB tu dah 6 corset lain dia tukar pakai tapi dia cakap tak de satu pun yang boleh sorok lemak macamana PB buat. 

Korset yang akak tu tunjukkan harga RM1800 tau

Betul korang, kalo corset lain yang 2 piece or 1 piece actually lemak korang memang tak sorok dan tak akan beralih ke tempat yang sepatutnya..tapi bila pakai corset Premium Beautiful korang akan nampak kesan 5 minit yang luar biasa. Ini memang feedback kebanyakkan orang yang beli corset. 

Dan kakak ni tunjuk pada Sha corset paling latest dia beli harga RM1800 tapi bila pakai perut jadi macam pregnant 3 bulan sebab lemak berkumpul bahagian perut. Actually kalo material yang ala2 stretch macam stokin ni memang sangat memberi kesan kepada lemak-lemak pada badan sebab dia mengumpulkan lemak dan menonjolkan lemak tersebut. So hati-hati kalau pilih material corset.

Bukan nak puji corset Premium Beautiful ni sebab Sha jual, tapi sebab diri sendiri puas hati dan nampak customer yang dah tak pakai, tukar corset lain but still akan kembali ke PB sebab kesan dan warranty service lifetime yang PB ada tapi tak ada pada corset lain.

Tambah-tambah sekarang dah 0% GST dan ada rebate cash back RM50 memang harga Premium Beautiful ni sangat worth it dan mampu milik untuk semua orang 

Yang teringin nak pakai Premium Beautiful dan nak upgrade or tukar beli yang baru nak khidmat nasihat percuma dari Sha boleh whatsapp anytime kay wasap.my/601137758674.

Premium Beautiful pujaan ramai

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.