Harga Premium Beautiful Corset

Tuesday, October 30, 2018 Sha Khalid 3 Comments

Harga Premium Beautiful Corset Terkini

Salam readers semua..

Ramai yang emel Sha tanyakan harga Premium Beautiful. So, Sha nak explain serba sedikit mengenai harga korset ni ye.

Premium Beautiful ni actually ada 3 pieces, Long Bra, Girdle dengan Waist Nipper. Sha ada explain Kebaikan Premium Beautiful dalam salah satu entry sebelum ni (klik kat link). Korang boleh beli setiap pieces asing2, tapi Sha nak bagitau satu rahsia, kalau beli satu set harga Premium Beautiful lagi murah tau. Hehe

Untuk makluman korang, Premium Beautiful ni tak macam lain-lain korset, sebab saiz dia takde S, M, L, XL, XXL or XXXL! Setiap satu pieces akan ikut ukuran badan korang. So, kalau kena saiz yang betul, memang rasa selesa sgt. Kalau ada yang tanya, kenapa tak boleh buat saiz standard? Sebabnya shape badan masing2 lain2. Ada yang besar atas, bawah kecik. Ada yang besar atas, tengah dengan bawah. So, kena amik ukuran dulu baru tau saiz yang sesuai untuk korang. Sebab tula, selalunya Sha akan jumpa dulu client utk ukur atau yang jauh tu, Sha akan mintak ukuran untuk bagi set yang sesuai. Bak kata org, klu kena saiznya elok je terletak.

Harga pulak akan ikut saiz setiap pieces. Moral of the story sebelum Sha beritahu harga Premium Beautiful memang kena ukur dahulu.

Apa lagi, dapatkan set Premium Beautiful dengan harga yang menarik harini!!

SMS/Whatsapp/Call

011-37758674

atau klik sini untuk fill up Contact Form

You Might Also Like

3 comments:

  1. Sha, nak tanya la kalau beli dgn sha boleh bayar ansuran ke ek? Sy dah ada 1 set tapi agak dah uzur gitu...

    ReplyDelete
  2. Bagus Produk ni.. nak suruh isteri cubalah

    ReplyDelete
  3. Farid Laham, thanks.. Bagus ada husband yang supportive. Boleh suruh wife contact saya. Saya explain detail dengan dia.

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.