Cara tukar size Premium Beautiful

Thursday, June 13, 2019 Sha Khalid 0 Comments

Salam n good morning uolss..

Masih tak terlambat Sha ucapkan Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin. Moga Aidilfitri tahun ini membawa kegembiraan kepada semua readers blog ni.

Pada masa yang sama Sha nak ucapkan Terima Kasih kepada semua customers yang pernah berurusan dengan Sha. Koranglah supporter kuat Sha dalam bisnes. Moga rezeki korang bertambah berkat dan murah.

Okeh harini Sha nak share mengenai cara-cara Tukar Saiz Korset Premium Beautiful. Ni applicable untuk setiap piece set PB iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. Selain tu applicable juga pada Short Bra Premium Beautiful.

Banyak sebab kenapa berlaku kes tukar saiz ni. Antaranya:

1. Masa Ukur dan Fitting Belum Boleh Pakai PB. 

Selalunya untuk customer yang tengah pregnant. Yang macam ni biasanya nak immediately pakai PB lepas bersalin. Jadi Sha akan buat anggaran saiz PB based pada ukuran sebelum pregnant. Biasanya memang boleh agak saiz apa yang sesuai.

Akan tetapi kadang-kadang lepas deliver sarungkan PB rasa kurang selesa - ketat ataupun longgar. Then memang boleh tukar saiz dengan Sha.

2. Customer Jarak Jauh

Sha biasa dapat customer yang luar dari Lembah Klang. Jangan risau tau sebab still boleh beli dengan Sha walapun Sha tak personally pergi ukur dan fitting. Customer boleh ambil ukuran dan hantar pada Sha. Sha akan bagi saiz yang sesuai.

Jadi, bila dah dapat dan sarungkan PB ni if rasa tak selesa - terlalu ketat atau longgar, boleh hantar balik pada Sha dan Sha akan tukar kepada saiz yang lebih selesa.

Anyhow, ada beberapa syarat sebelum boleh tukar saiz iaitu:

1. Masih Ada Label Premium Beautiful Pada Piece Yang Nak Tukar



Label ni menunjukkan yang PB tu adalah original.

2. Packaging Dalam Keadaan Baik

Setiap piece didatangkan dalam plastik khas dengan sticker saiz PB tu. Contohnya, if Waist Nipper akan ada sticker saiz yang dibeli. Penting plastik ni tak koyak dan masih dalam keadaan baik. Sebab Sha akan tukar dengan set baru di stokis dan stokis memang nak plastik asal yang masih elok.



3. Tiada Kotoran Pada Piece PB

Sha biasa advice customer bila first time sarungkan PB memang dah boleh rasa keselesaannya. If rasa tak selesa terus bagitau Sha. Sha akan detailkan cara adjust bagi selesa. Kalau still tak selesa, terus tanggalkan sebab nak elakkan PB ni kotor.




Ok la uolss.. Itu saja perkongsian Sha harini. Hope bermanfaat pada uolss especially bakal-bakal customer.

Moral of the story, dengan Sha memang boleh tukar set as long as syarat-syarat di atas dipenuhi.

Yang nak harga offer SATU SET Premium Beautifull, BY PIECE atau SHORT BRA Premium Beautiful jangan malu-malu contact Sha. InsyaAllah akan berpuas hati.

Call/Whatsapp Sha ye.

Sha Khalid

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.