100 Cerita Thera : #3 Sakit Sciatica & Slip Disk

Monday, April 26, 2021 Sha Khalid 0 Comments

Salam n morninggg uolsss...

Apa khabar harini? Moga uolss ceria dan gembira selalu ye.

Well, harini Sha nak sambung #100CeritaThera. Harini special sikit sebab cerita ni daripada seorang customer lelaki yang contact Sha bertanyakan PB 360 Therapants. Mula-mula Sha ingatkan sis.. Rupa-rupanya sir hihi...


Customer ni kat area Kuala Selangor, tak jauh, so kita jumpa la. Kalau customer dekat Sha prefer jumpa sebab boleh ukur balik dan fitting. Kalau saiz tak selesa boleh terus tukar.


Customer ni bagitau yang dia ada masalah slip disk, so memang sesuai la pakai Therapants. Sebab Therapants ada fungsi FIR dan terapi. InsyaAllah boleh membantu.


Sha memang suka bawa beberapa saiz sebab kadang bila jumpa, kita akan tahu yang mana lebih sesuai. So, lepas set appointment kami jumpa kat area Saujana Utama. Alhamdulillah, customer ni memang memahami dan senang sangat deal. Masa jumpa tu husband ukur balik dan bagi saiz yang sesuai.

Alhamdulillah, lepas enam hari, customer ni whatsapp Sha..


Happy sangat Sha dapat feedback daripada customer. Sakit pinggul dah banyak kurang. Bila sakit customer sembuh atau berkurangan, mereka boleh kerja dan buat aktiviti lebih selesa dan lancar. Kehidupan mereka jadi lebih baik. Hubungan kat tempat kerja dan dengan family pun jadi bertambah baik. Begitulah, bila kita sakit bukan saja bagi kesan pada diri kita, tapi pada semua orang di sekeliling.

Sha syukur sebab dapat bantu customer ni. Moga sakitnya terus sembuh dan moga lebih ramai orang yang akan dapat manfaat daripada Therapants.

Jika ada sesiapa yang ada masalah yang sama, boleh contact Sha ye. InsyaAllah Sha akan bagi servis terbaik.


Sha Khalid
011-37758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.