100 Cerita Thera : #1 Simptom Menopause

Wednesday, April 21, 2021 Sha Khalid 0 Comments

Salam Ramadan semua ..macamana so far berpuasa ?

Alhamdulillah semoga semua sihat-sihat belaka. InshaAllah starting from today Sha nak kongsi dengan semua pembaca blog Sha ni 100 Cerita Thera iaitu testimoni-testimoni hebat dari kesan pemakaian Therapants & Theravest

Untuk harini Sha ada testimoni yang sangat-sangat unik tau. Tentang pre-menopause. Melalui pembacaan & penceritaan dari customers yang pernah Sha jumpa actually macam-macam simptom pre-menopause yang dorang dapat. 

"Period jadi panjang, kaki cramp, sakit-sakit urat, kepala pening, belakang leher sampai belikat sakit. Baring serba tak kena, lenguh kaki kebas semua ada, susah nak lena malam. 

Tak tahan sangat so pakai fullset Therapants & Theravest. Permulaan dalam 15 minit ke 20 minit tempat lenguh tu rasa bertambah lenguh , tak selesa tapi lama-lama tak sedar ia hilang. Terutama pada belakang leher dan belikat, kaki peha semua." - CDM Hajah Hamisah

Menurut CDM Hajah ni rasa kebas tu disebabkan darah kita tidak berjalan lancar, urat saraf kita mungkin ada block. 

Dan untuk pengetahuan semua Thera set ni ada ni ada batu kristal yang diletakkan pada point-point acupunture di bahagian kaki dan badan. Dan ada juga FIR yang diattachkan direct juga pada bahagian Therapants & Theravest ni. Fungsi kedua-dua ni ialah melancarkan peredaran darah dan rasa bagai diurut-urut. 

So, untuk yang ada masalah yang sama boleh la ikthiar dengan Legging Terapi Therapants ni dan juga Theravest ni tau ..inshaAllah pasti nampak kesan berbeza pada badan kita.

Yang nak harga promosi Ramadan Masih ada lagi, just wassap je Sha yek . Wassap Sha

#100CeritaThera

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.