Budapest & Vienna, Kau Tunggu Aku Datang

Monday, November 24, 2014 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah, syukur atas nikmat Allah SWT yang tak pernah putus. Tiap nafas yang kita hirup dan apa saja nikmat yang kita kecapi harini adalah daripadaNya.

Syukur sangat sebab Sha dah confirm qualify trip company akan datang ni ke Budapest, Hungary dan Vienna, Austria. Nikmat sungguh dapat berjalan melihat negara orang. Jauh perjalanan luas pandangan. Syukur padaNya yang melorongkan Sha buat bisnes sekarang. Masih ingat lagi, trip dengan bisneslah kali pertama Sha buat passport. Sebelum ni memang berangan-angan melancong keliling dunia, tapi sebab kekangan, angan-angan tinggal mimpi.

Daripada semua negara yang Sha dah pernah pergi sepanjang dalam bisnes ni, empat buah darinya ialah negara Eropah - Holland, Belgium, UK & France. Europe ni memang Allah jadikan special, dengan scenery, people, sejarah dan macam-macam lagi yang menarik. Sha sentiasa menunggu-nunggu bila company announce trip Europe.

Bukan senang nak keliling dunia if guna duit sendiri. If uolls nak tahu, every trips yang Sha pergi adalah fully sponsored - flight, accommodation, food, tour guide & transportation. Kalau takde bawa duit poket pun boleh enjoy dan tayah nak pening-pening. Susah nak describe macamana seronoknya every trips, setiap negara ada sejarah & kenangan manisnya tersendiri :) uolls qualify sendiri baru tahu macam mana feeling dia. Nak ikott???? heheh 

Yang lagi bestnya, pergi dalam group ramai-ramai dengan business partners. Fuhhh! memang enjoy. Masa nilah nak betul-betul enjoy setelah penat bekerja.

We Work Hard and We Play Hard

Uollss enjoy gambar-gambar throwback semua trips Sha ke Europe ye. 

Europe, Kau Tunggu Aku Datang Lagi..

Atomium, Brussels

Canal Cruise, Amsterdam

Dam Square, Amsterdam

Keukenhof, Holland

Red Light Street, Amsterdam

Volendam Fishing Village, Holland

Zaanse Schans, Holland

Arc de Triomphe, Paris

Bicester Village, England

Big Ben, London

Buckingham Palace, London

Champs-Élysées, Paris

Eiffel Tower, Paris

Eye of London

Galeries Lafayette, Paris

Harrods, London

Kensington Park, London

Laduree, Paris

London Central Mosque

London School of Music

Royal Albert Hall, London

Seine River Cruise, Paris

Tower Bridge, London

Westminster Abbey, London

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.