Premium Beautiful Testimonials

Monday, November 17, 2014 Sha Khalid 0 Comments

premium beautiful promotion



SPECIAL PREMIUM BEAUTIFUL 2015 PROMO*
GRAB NOW!!


Pengumuman untuk semua yang teringin nak pakai corset Premium Beautiful.

Sekarang Sha buat limited time SPECIAL PROMO dengan HARGA ISTIMEWA. Hanya untuk bulan ni saja.

For this promo price of Premium Beautiful Classic or Elegance, just call/sms/whatsapp me:

 Sha 012-2151541 
 sha@shakhalid.com 

* while stocks last

______________________________________________________

Salam uolss..

Sebagai pengguna tegar Premium Beautiful dan agen berkualiti, Sha nak share a few testimonials daripada pengguna-pengguna yang gunakan korset ni. Bila banyak testimoni barulah korang lebih yakin dengan premium beautiful ni kan.. ;)

Dapatkan Shape Lepas Bersalin

Premium Beautiful ni memang berkesan untuk bantu dapatkan balik shape lepas bersalin. Wanita lepas bersalin ni tau-taulah kan, akan gain weight masa bersalin. Pastu rahim akan jatuh ke bawah. Selain bertungku, bertangas dan berurut bila pakai Premium Beautiful semasa dalam pantang memang bagi kesan yang cepat untuk kuruskan badan, back to normal shape & kecutkan rahim.

Bawah ni testimoni daripada CDM Fazi yang konsisten pakai Premium Beautiful. Dalam masa 2 bulan lepas bersalin, dia dah dapat balik shape sebelum bersalin. Sape taknak jadi macam ni kan?

testimonial premium beautiful daripada CDM Fazi


Betulkan Postur Badan/Back Pain

Ada yang tanya orang kurus pun boleh ke pakai Premium Beautiful, of course boleh sebab biasa orang kurus ni kalo duduk sure membongkokkan badan or automatically badan jadi bongkok. So, bila pakai waist nipper (bengkung) postur badan akan jadi betul & takde la membongkok. One more thing Premium Beautiful ni memang direka khas 70% untuk kesihatan so tak semestinya untuk orang yang gemuk nak kurus sahaja pakai. Dan waist nipper Premium Beautiful pun dapat pengiktirafan dari pakar Ortophedic US & Canada. Ramai customers Sha yang ada masalah back pain pun bagi feedback positive lepas pakai. Alhamdulillah hilang sakit tulang belakang.


testimoni premium beautiful untuk sakit tulang belakang


Kurangkan Period Pain

Ini testimoni daripada Zara, salah seorang blogger yang guna Premium Beautiful. Zara cerita dia memang ada masalah period pain, sampai bila tak tahan terpaksa ambik pain killer. Tapi pain killer ni tak baik untuk kesihatan. Memang la sakit hilang sekejap, tapi long term maybe masalah lain yang timbul.


testimoni premium beautiful Zara seorang blogger yang menghadapi masalah period pain
Boleh baca detail testimoni Zara kat sini dan sini

Banyakkan Susu Badan

Premium Beautiful ni memang berkesan membanyakkan susu badan. Baca la testimoni-testimoni dalam group whatsapp Sha daripada pengguna-pengguna tegar PB.. :D

testimoni premium beautiful untuk banyakkan susu badan



Sha harap dengan testimoni-testimoni ni at least uolls yang berniat nak pakai Premium Beautiful ni lebih yakin. Dan pada yang nak jadikan bisnes Premium Beautiful ni sebagai side income ataupun full time business pun amat-amat digalakkan. Just inform Sha, nanti Sha explain macam mana nak jadi agen Premium Beautiful yang berjaya.. ;)

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.