Berpuasa dan Pakai Therapants & TheraVest

Tuesday, April 13, 2021 Sha Khalid 0 Comments

Hi semua

Bila masuk Ramadan je Sha memang suka nak kongsi dengan semua kebaikan kalo pakai corset. Sebab Sha sendiri dah berpengalaman so benda baik memang wajib kita kongsi-kongsi betul tak? 

Orite sebelum ni pun ada dalam blog Sha ni kongsi pengalaman pakai corset Premium Beautiful ketika puasa. Ada juga Sha kongsi pengalaman my customer yang pakai corset ni sebab gastric Alhamdulillah membantu sangat-sangat ketika beliau berpuasa 

Ini antara keratan yang dipost di entry Sha yang lalu 

 "Sebelum bulan puasa hari tu, saya puasa sunat bulan Rejab and Syaban, everything going on well. Pernah satu hari tu nookk, mak x bangun sahur. Tapi, disebabkan mak pakai Premium Beautiful ni, mak condifent confident, mak puasa jeww.. And Alhamdulillah saya dapat bertahan sampai time buka puasa and paling happy sebab dalam bulan puasa ni, if x terbangun sahur pon, saya confident saya akan OK!

Sebenarnye, bile kita pakai satu set Premium Beautiful ni, secara automatik, die akan memeluk erat *x tahu nak bagi ayat apa yang sesuai* tubuh badan kite. Sebab itulah, angin x akan masuk dalam perut kita and itu yang mencegahkan kite dari kena serang hendap dengan gastrik teww.."

Macam Sha cakap tadi yek, ini semua usaha kita, yang nak bagi sembuh bagi sihat Allah. So, sambil pakai tu sambil kita berdoa inshaAllah

Premium Beautiful corset ni sama je konsep dengan Therapants & Theravest ni so inshaAllah kesan yang uols dapat pun akan sama inshaAllah lebih baik lagi.

Based pada pengalaman Sha sendiri dah tahun ke 10 berpuasa dengan Premium Beautiful dan tahun ke 2 dengan Therapants ni Alhamdulillah memang terbaik 👍🏻


Apa yang best sangat tu??

InshaAllah tak rasa letih sebab bagi energy kepada kita, pengaliran darah tu lebih lancar, Untuk yang gastric atau jarang berpuasa kalo asik makan je actually acid di perut sentiasa keluar.

So, kalo tengah hari tu even kita puasa pun acid akan tetap keluar, perut tu macam dah terbiasa (jam biologi) so untuk kurangkan penghasilan acid ni kita boleh pakai sekurang-kurangnya Therapants tapi kalo berkemampuan pakai juga Theravest lagi best.

Therapants dan theravest ni pun ada Far Infrared Rays (FIRs) dan juga batu crystal yang membantu mengurangkan penghasilan acid, membantu mempercepatkan pembinaan tisu-tisu dalam perut, melancarkan peredaran darah dan nutrien dalam badan.

Yang nak tau dengan lebih details lagi wassap je Sha ok. InshaAllah Sha akan cuba beri khidmat nasihat yang terbaik untuk semua.

Untuk Ramadan ni, Sha nak bagi SPECIAL PRICE untuk TheraPants dan TheraVest ni. Just contact Sha ye untuk dapatkan offer ni.

Sha Khalid

011-37758674


You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.