Pilih Therapants sebab ada LIFETIME WARRANTY SERVICE

Thursday, November 03, 2022 Sha Khalid 2 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera untuk semua my blog readers 

Harini Sha nak kongsi cerita sikit tentang Therapants ni. Actually cerita ni baru je Sha dapat 31/10/2022 aritu.

Gini ceritanya...30/10 aritu dalam pukul 1 tengah hari Sha ada dapat misscall dari sorang pemanggil yang tak dikenali, beberapa minit lepastu dapat pulak wassap. 'Saya kak Yatie, Interested dengan Therapants' Dan Sha tengok nombor wassap tu sama dengan nombor misscall tu terus la Sha call.

Kak Yatie ni sebenarnya pengguna tegar legging terapi, dia pernah pakai satu jenama yang lain sebelum ni.

'Akak pakai sampai lunyai dah sha, siap berlubang-lubang dah legging tu, akak tanya seller yang akak beli tu boleh tak akak nak hantar repair..tapi seller tu cakap legging tu takde service untuk repair dan takde cover warranty untuk repair.' - kak Yatie

Kak Yatie memang sangat2 frust laa, sebab ibaratnya beli pakai buang je legging tu. Harga bukan murah hampir mencecah RM800 katanya. So, di sebabkan kak Yatie dah kecewa dia pun cari laa kat internet apa lagi legging terapi yang ada kat Malaysai ni dan Alhamdulillah jumpa Therapants ni. 

Maka melalui blog sha ni la kami bertemu. Alhamdulillah Kak Yatie pun dah selamat pakai Therapants untuk pergi travel ke Europe.

Begitu laa ceritanya, bila kita membeli barang ni memang mencari yang alah membeli menang memakai. Biar rasa macam mahal sikit pada awalnya tapi kita tau value barang yang kita beli tu. Kalau dah ada warranty lifetime tu inshaAllah barang tersebut ada value yang tersendiri. Sebab tak semua company berani commit untuk beri warranty lifetime.

Kat bawah ni Sha bagi contoh bagaimana Therapants ni di cover untuk dapat Lifetime Warranty


yang ni case koyak di kelengkang. If zip rosak pun boleh hantar repair

Alhamdulillah sejak dari produk Premium Beautiful hingga laa ke Thera Series (Therapants, Theravest, Thera Short Bra) semuanya ada cover untuk lifetime warranty service percuma. Korang beli sekali dan boleh pakai berkali-kali inshaAllah

Nak pakai Therapants & dapatkan size yang sesuai dengan harga kasih sayang?

Boleh wassap Sha kay 011-37758674


You Might Also Like

2 comments:

  1. Anonymous9:57 AM

    sis, nk tanya. yg dlm gmbr tu, puan punye seluar dh pakai brape lama jd gitu?

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.