BVSM Lapik Tilam Ajaib

Thursday, August 30, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Assalamu'alaikum dan selamat pagi semua..


Harini Sha nak share mengenai satu produk yang dah lama kat pasaran tapi masih ramai yang tak tahu. Dalam banyak-banyak produk yang Sha carry, ini satu-satunya produk yang penuh emosi untuk yang pernah guna. Customer yang pernah guna Premium Beautiful atau produk-produk lain tak sama. Customer BVSM ni ada yang sampai menitiskan air mata lepas pakai BVSM ni.

Mesti tertanya-tanyakan sebabnya...

Mostly customer yang guna BVSM ni ada masalah kesihatan. Ada juga yang bukan diri sendiri sakit tapi keluarga terdekat. Macam-macam kes sebenarnya. 


  • Lumpuh terlantar dah lama
  • Sakit pinggang
  • Sakit lutut dan seluruh dan badan
  • Insomnia
  • Keletihan berpanjangan
  • dll


Kebanyakan pesakit ni agak teruk. Bukan bagi kesan pada diri sendiri je, tapi pada orang sekeliling terutamanya family terdekat. Bayangkan jika kita sakit, fungsi kita dalam keluarga pun akan terjejas kan.

BVSM ni actually gunakan sumber tenaga yang disimpan dalam garam. Garam ni disuntik dalam bebenang BVSM. Gelombang tenaga ni yang bantu badan untuk lebih cepat sembuh. Kesan BVSM ni dah diuji secara saintifik tau.

BVSM ni dijadikan pelapik tilam sebab masa tidur badan kita akan generate balik sel-sel badan dan pulihkan secara semula jadi. So, BVSM ni bantu untuk berikan tidur yang lebih lena dan galakkan penyembuhan secara semula jadi ni. Even masa jaga pun BVSM ni dah bagi kesan apatah lagi masa tidur.

Sha kongsi kat sini beberapa testimoni terkini yang berjaya dikumpulkan.

Sesiapa yang berminat nak dapatkan BVSM ni untuk diri sendiri atau family terdekat boleh contact Sha ye.

011-37758674


BVSM Sha Khalid



Testimoni BVSM Sakit Lutut

Testimoni BVSM Sakit Lutut dan Sendi

Testimoni BVSM Sakit Lutut Berkurangan

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.