Recap 2019

Thursday, January 16, 2020 Sha Khalid 0 Comments

Salam & good morning uolss
Harap uolss sentiasa sihat, ceria dan gembira.

Alhamdulillah dah masuk separuh bulan Januari 2020 kan. Banyak yang Sha rancangkan untuk tahun ni. InsyaAllah banyak berita gembira untuk tahun ni. Sha doakan apa yang uols hajatkan tercapai. Moga 2020 jadi tahun yang ‘awesome’ untuk kita semua.

Walaupun dah masuk tahun baru, Sha nak recap tahun 2019. At least jadi memori kat blog ni kan.

Alhamdulillah banyak perkara positif dalam bisnes yang berlaku tahun 2019. 

Mari Sha kongsikan ye...

CDM Conference 2019

Special conference untuk CDMs yang dianjurkan oleh company kat Melaka. Company fully sponsored tau conference ni. Masa ni la kami mengeratkan ukhuwwah dengan semua CDMs dalam company. Yang paling best masa ni la company bagi extra bonus pada CDM. Macam kerja ada bonus, so lebih kurang lah bisnes ni ada extra bonus untuk CDMs 2 kali setahun. 






Free Trip Kunming, China


Seronok sangat trip Kunming ni. MasyAllah.. tempat yang totally different dengan Malaysia. Kunming ni kawasan tanah tinggi. Cuacanya best sangat. Tempat-tempat yang kami pergi pun enjoy sangat.

Fully sponsored trip by company ni antara reward yang kami usahawan dapat. Every year biasanya akan pergi 2x Trip ke oversea.











Anugerah SM/SSM 2019


Masa ni kami meraikan semua usahawan yang baru naik pangkat SM dan SSM. Seronok buat bisnes ni sebab setiap pencapaian kita akan diraikan. Dan masa ni lah nak melaram, heehe biasala perempuan kan 😆







Diamond Night 2019


Bertempat kat SCCC, masa ni kami meraikan Diamonds yang naik pentas. 









Free Trip Melbourne, Australia


Alhamdulillah.. trip ke dua tahun 2019. Syukur sangat.. Sebelum ni Sha tak pernah sampai Melbourne. Trip ni antara kenangan terindah Sha dalam bisnes.























New Product Launched


Satu produk killer yang Sha suka sangat adalah PB 360 Thera Pants ataupun orang panggil Legging Terapi. Alhamdulillah ramai yang beli Thera Pants dengan Sha. Terima kasih uolss yang membeli dengan Sha. Sha really appreciate. 









Majlis Ulang Tahun Ke-27 


Masa ni kami semua usahawan berkumpul meraikan CDMs yang baru naik pentas. Crown Diamond Manager (CDM) ni adalah pangkat tertinggi di dalam bisnes ni dengan sales terkumpul 2 juta.






MMG Family Day - Penang


Memang happening family day 2019. Lebih 10 keluarga pegi Penang selama 3 hari 2 malam.

Anak-anak semua happy sangat. Masa ni la nak entertain diorang. Kami menginap kat Golden Sands Resort. Sha highly recommend hotel ni.

Lepas family day, alang-alang kat Penang, kami lajak ke Kedah, melawat UUM dan JJCM kat sana pulak. Hehe..









Alhamdulillah.. syukur sangat-sangat dengan perkembangan 2019. Apa yang Sha boleh kongsikan lessons learned daripada 2019, perjuangan perlu diteruskan. Rintangan dan halangan tu biasa. Jangan jadikan tu semua blocking untuk terus maju ke depan.

InsyaAllah tahun 2020 ni banyak lagi Sha nak capai. Doakan ye uolss untuk Sha. Sha pun doakan uolss terus berjaya tahun ni.

Love,

Sha Khalid

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.