7 Kebaikan Premium Beautiful 360 Theravest

Sunday, July 04, 2021 Sha Khalid 0 Comments


Assalamualaikum & hai semua..

Harini (3 Julai 2021) adalah hari pertama kami warga Selangor/KL dalam tempoh EMCO/PKPD. Alhamdulillah walau dalam suasana yang agak tak berapa diingini ni tapi life goes on kan? so, marilah kita sama-sama dengar sharing Sha tentang Theravest aka Pengecil Lengan aka Arm Shaper ni hehehe..

Actually Sha ada buat Live dan sharing video lengkap tentang Theravest ni. Ni link Pengenalan dan Kebaikan Theravest yang uols boleh tengok ok. Tapi kalo nak tengok secara bergambar kat sini pun boleh. Sha simplifykan kat sini ada 7 kelebihan Theravest ni.


#1 : Fungsi utama Theravest disamping untuk shaping ialah sebagai Arm Shaper. Tiada lagi lemak2 bergetar bawah lengan kita tu tau.



#2 : Mengandungi Nano-Dot FIR yang dijahit terus pada bahagian belakang dan depan Theravest ni. Kalau uol nak tau fungsi utama FIR ni ialah nak lancarkan peredaran darah. Alhamdullilah dari sini laa Theravest ni membantu dari segi kesihatan inshaAllah.



#3 : Pada Theravest juga ada baru magnetik kristal yang diletakkan pada bahagian acupunture. Ralat sikit kat poster ni, bukan 6 tapi ada 8 crystal magnetic. 6 pada belakang badan & 2 pada bahu. Alhamdulillah part ni laa yang membantu kita kalo ada sakit bahu or sakit belakang.



#4 : Pada bahagian bawah ketiak ni kita guna material large mesh fabric. Pemilihan fabric ni ialah nak pastikan ketiak kita tak kepam kalo pakai theravest ni. Dont worry gaiss memang tak berbau ok..



#5 : Kalo uols tengok design Theravest ni sangat structured tau. Dengan ada aloi lembut ni ianya sangat-sangat membantu untuk betulkan postur badan kita dan dalam masa yang sama bantu untuk tulang belakang kita. Dan pada bahagian depan pulak ianya bantu untuk kempiskan perut (part ni Sha tau ramai sangat-sangat suka) yeaahhh it's work wonder gaisss



#6 : Hahhh design 'cross-back' ni paling-paling best!! dia automatik hilangkan sakit bahu tau. Bila design macamni actually dia sangat-sangat membantu untuk support bahagian belakang kita, which is dari part bahu sampai laa bahagian pinggang. Kita ni kalo asik duduk depan laptop senang je nak kena bongkok tau. So, bila kita pakai Theravest ni inshaAllah membantu untuk elakkan bongkok



# 7 : Theravest ni cangkuk depan. Ada 3 cangkuk ke dalam. So, first time pakai cangkuk paling luar dan boleh adjust la lepastu if uols dah mengecil ok.


Alhamdulillah ni la serba sedikit info Theravest ni, so inshaAllah ianya membantu untuk yang tengah nak usha-usha, serba sedikit ada gambaran rupa bentuk dan ciri-ciri Theravest ni kay.

If ada yang tak berapa clear, boleh terus WhatsApp Sha kay lagi cepat dan mudah.

Atau boleh terus beli di Shopee Shop Theravest Sha ye.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.