Advertisement

salam ramadhan

ramadan dtg lagi...moga2 ramadan kali ni membawa seribu erti pada aku dan family...hermm tp aku tak abeh ganti posa thn ni..sedey sesgt..tp tu la padahnye kalo ganti last menet..tau nak pregnant ganti laa awalkan..ni dah tak larat nak mengganti..dugaan betol..ade 10 ari lak tu..kena laaa aku bayar fidyah gamaknyee...dah lee tatau caner nak bayau...segan ok...nak kena tanya org laa ni...hermm..puasa kali aku harap2 dpt laa posa penuh....tamo laa ganti ngn posa thn ni lg..ngan tahun lepas lagi..merana maakkk next year....insyaAllah...kalo kesihatan suma ok..aku rasa takde masalah aku nak puasa pon..puasa tahun ni gak kat umah baru..ahakss..bes la sket...nak masak2 suma..sbb dapur ala2 complete..Alhamdulillah..sebelum ni alasan malas nak beriya masak sbb umah sewa...dapur tak best..akkaka..skrg ni hahh takde alasan dah..



If you like this post and think it would be valuable to your followers, share it for me, would you? ;)
salam ramadhan