Advertisement

syafi n ucu

punye la payah nak suh dia posing camni..smpi gaduh2..haha lawak
syafi verangans nak baca buku cam dedy..suh aku amik gambo..


hehhe..at last berjaya gak aku upload gambo..first time ok..akkak..arini aku hepi..sebab sok jemaat ngan senin aku cuti2 mesia..sok aku nak g soping baju raya..n senin aku nak blk kg ..pastu nk singgah nilai 3..konon2 nak cari brg2 hiasan rumah laa...konon2 laa..tatau la ade ke tak berkenan...sebenarnya..kalo ikotkan ati aku ni..aku tingin nak cat umah aku tu..tp apekan daya..aku tak berdaya..tangga pon tak siap2 bercat...hahhaha..

adik aku kawen ahad ni..cepatnye kan dah nak kawen..aku rasa dia muda lagi...aku pun panggil dia adik..hermm dah jodoh kan..pastu aku rasa dia pon dah stabil..dah dpt keje gomen..pastu wife dia pon keje gomen gak..oklaa tu..aku rasa dua2 leh survive la kot..aku pon salu gak bg nasihat kat dia..cam ketam ajo anak berjln la..cam la aku ni bagos..kakaka..tp dia rajin tanya aku itu ini..aku layan jeklaa..haha..syafi pon rapat ngan ucu dia ni..rapat sesgt ok..TERAMAT...kalo ngantok jek carik aku or dedy dia..kalo idak..mmg blk kg ucu.ucu..ucu..uhuuh.. ni gambo syafi ngan ucu dia..tp gambo lama dah ni...

oklaa...mgg ni aku nk bersuka ria..hahha...so c u next week...



If you like this post and think it would be valuable to your followers, share it for me, would you? ;)
syafi n ucu