Keputihan dalam hidup wanita :)

Wednesday, May 11, 2011 Sha Khalid 0 Comments

Last week masa kelas product, yg share pasal premium beautiful adalah seorg lelaki aka suami org la...mmg sgt menakjubkan ilmu yg dia share tu membuatkan aku terbuka hati nak share pasal masalah keputihan di dalam hidup wanita..

Adakah Sebelum Ini Anda Mengalami Perkara Seperti Berikut:

   * Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?
   * Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
   * Kegatalan pada kemaluan?
   * Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?

Jika JAWAPAN anda kepada persoalan diatas “YA”... Maka pasti ada kerunsingan dan keresahan terhadap perkara tersebutkan...


Ramai wanita termasuk diri saya menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi, Keputihan adalah lebih jauh daripada itu...

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.


Jika berlaku kerosakkan begini maka risiko untuk sesorg yg dijangkiti keputihan utk hamil adalah sangat TIPIS sekali. Antara langkag bijak yang perlu diambil segera adalah dgn menghalang keputihan ini daripada dijangkiti. Dan jika kita sudah dijangkiti keputihan, kita perlu merawatnya dengan kadar yang segera.



Dengan pemakaian Premium Beautiful it really HELPS!! Seriously, sesiapa yang mengalami masalah keputihan or trying to conceive baby, I would 100% recommend Premium Beautiful!! Girdle PB ada jaring-jaring lubang udara yang function dia untuk menggalakkan pengaliran udara, elakkan kelembapan dan juga prevent from bacteria growth, fungus dan bau. It's very comfortable and stay 'fresh' everyday!! Reduce white discharge and lepas tu akan hilang teruss InsyaAllah :)

 

 

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.