Premium Beautiful | Di Mana Ada Kemahuan Di Situ Ada Jalan

Wednesday, October 26, 2011 Sha Khalid 0 Comments

"Saya percaya, esok sudah tidak boleh mengubah apa yang berlaku hari ini, tetapi hari ini masih boleh mengubah apa yang akan terjadi pada hari esok."


Setiap apa yang kita inginkan if kita ada kehendak or kemahuan InsyaAllah pasti ada jalan yang Allah akan lorongkan..macam my biz partner Syida, if difikirkan dengan mata kasar mampu ke nak buat macam-macam benda dalam satu masa..Tapi, Alhamdulillah Syida dah buktikan dalam bisnes Premium Beautiul ni, where there's a will, there's a way. 
premium beautiful
sessi atur strategi untuk diri sendiri & rakan kongsi

Uols boleh baca testimoni dari Syida sendiri from here..

Cuma apa yang nak Sha nak share kita selalu berdoa pada Allah agar dimurahkan rezeki, tapi sebenarnya tanpa kita sedari Allah turunkan rezeki dalam bentuk peluang, bukannya semudah ABC  bgn pagi2 buka pintu rumah ada duit 30k depan pintu..tak semudah itu, pasti ada ganjaran untuk setiap titik peluh yang mengalir. Betul tak?


Rezeki ada di mana-mana, kebiasaannya akan datang tanpa kita duga tetapi tepat pada masanya cuma apa yang penting ialah kita kena  USAHA & TAWAKKAL...mcm Sha sendiri, bila diingatkan mungkin masa Sha jumpa Hanis Haizi dulu mmg satu peluang Allah bagi untuk Sha ubah hidup..Alhamdulillah Sha grab peluang yang Hanis dah share.. bak kata pepatah :-

"Kesempatan yang kecil seringkali merupakan permulaan kepada usaha yang besar"
 
 

 

 



Tag : Premium Beautiful, Premium Beautiful Corset

You Might Also Like