Premium Beautiful Achievement : Congrats CDM Shaliza Aziz

Thursday, June 13, 2013 Sha Khalid 1 Comments

This month is a special month for Sha coz my business partner, Shaliza Aziz is going to be crowned with the highest award in the business, Crown Diamond Manager (CDM).

Sha really proud dengan Ieja, melihat perkembangan dan transformasinya daripada biasa kepada luar biasa. Inilah yang dikatakan jika kita komited dengan tunjuk ajar dan panduan daripada mentor, InsyaAllah kita akan capai apa yang mentor telah capai.

Sha still ingat masa mula-mula jumpa Ieja dulu, masa tu Sha baru balik dari trip Hong Kong. Asalnya Ieja just nak beli corset, tapi bila Sha share peluang bisnes, Ieja terus interested. Sejak itu, Ieja tak toleh belakang lagi dan terus beri komitmen untuk berjaya.

Ieja asalnya bekerja di salah sebuah bank terkemuka di Malaysia, lahir dari keluarga yang biasa-biasa tapi keinginan & semangat Eija dalam business memang luar biasa. Sha percaya if kita nak ubah kepada sesuatu yang lebih baik tiada jalan short cut. Kena usaha tanpa jemu dan yang manisnya business ni sebab ada tangan yang memimpin dari awal hingga ke puncak dan sekarang Eija boleh tersenyum bangga dengan kejayaan yang beliau miliki. Sha tumpang gembira untuk Eija :-)

Bila buat bisnes, penampilan dan pemikiran pun transformed

Ieja dengan kereta impian yang jadi realiti

Ija dan hubby, Duan masa trip ke Ho Chi Minh, Vietnam
First trip Ieja dalam business and the first to Europe (kat Keukenhof, Holland)

Transformasi dalam bisnes ini memang 'real'. Yang penting adalah keinginan yang tinggi dan selebihnya, sediakan diri untuk dibimbing. Konsepnya adalah kita hanya akan berjaya apabila rakan-rakan kongsi yang lain berjaya.

Congrats CDM Shaliza Aziz!!

Luv



You Might Also Like

1 comment:

  1. It is real :) Real business with real effort!
    Business tak susah mana kalau rela di bimbing. Thanks Sha coz bimbing ieja biarpun kita tak kenal. InshaAllah I will do the best to lead my team.

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.