Premium Beautiful Murah

Tuesday, August 11, 2015 Sha Khalid 0 Comments



Salam uolss.. Sha doakan korang semua sentiasa hepi dan sihat selalu.

Sepanjang Sha menjadi penjual profesional Premium Beautiful ni, salah satu soalan yang biasa potential customers tanya adalah kenapa sesetengah orang jual Premium Beautiful dengan harga yang murah. Actually, Premium Beautiful ni ada harga pasaran dia. Kalau terlalu murah, kena berhati-hati sebelum beli.

Kalau korang hadapi situasi ni, ada beberapa soalan yang patut korang tanya pada penjual tu:

1. Ni set baru ke?
2. Macam mana ukuran korset ni ye?
3. Kalau I try tapi tak muat atau tak selesa, boleh tak I tukar saiz lain?
4. Kalau rosak korset ni, boleh tak hantar repair?


1. Ni set baru ke?
Premium Beautiful ni kita pakai di bahagian dalam. So kalau yang terpakai, takut tak bersih atau kemungkinan ada jangkitan kalau ada kuman. Dan set lama memanglah tak boleh tukar-tukar saiz kalau tak muat.

2. Macam mana ukuran korset ni ye?
Premium Beautiful MESTI kena ukur ikut badan setiap pemakainya. Tak ada istilah saiz S, M, L, XL, XXL ke. Itula juga yang amat unik dengan Premium Beautiful ni. Setiap orang ada bentuk badan yang berlainan. Ada yang bentuk pear (besar di pinggul), apple (besar di atas), banana (atas dan bawah kecik) atau hourglass (atas dan bawah sekata). Sebab tu setiap piece Premium Beautiful (long bra, waist nipper & long girdle) takkan sama.

3. Kalau try tapi tak muat atau tak selesa, boleh tak tukar saiz lain?
Ini biasanya kalau korang jauh daripada si penjual. Sha biasanya akan mintak customer ukur dan bagi ukuran pada Sha. Daripada saiz tu memang Sha boleh tau apa saiz Premium Beautiful yang sesuai. So, Sha akan mintak diorang try dulu. As long as korset tak kotor, takde kesan kotoran dan semua label dan packaging still ada dan tak koyak Sha memang akan bagi tukar. Memang dah biasa customer di luar kawasan ni Sha tak boleh fitting sendiri, so bila dah pakai tu maybe itu bukan saiz yang paling sesuai untuk korang jadinya size boleh ditukar kepada yang sesuai untuk si pemakai.

4. Kalau rosak korset ni, boleh tak hantar repair?
So far yang Sha tau, inilah satu-satunya korset atau pun lingerie yang ada jaminan seumur hidup. Maksudnya, kalau Premium Beautiful rosak boleh hantar repair FOC. Cuma biasanya kena tunggu dalam 3-4 minggu untuk siap. So, penjual yang sah dan aktif boleh bantu korang untuk hantar Premium Beautiful untuk servis. Dan Sha sampai sekarang still buat after sales service, which is sesapa yang beli dengan Sha memang akan hantar repair pada Sha juga.

Yang penting, buat study dulu sebelum beli. Harga murah tak semesti akan dapat produk dan servis terbaik. Hopefully, entry ni boleh bantu korang yang berkira-kira nak beli Premium Beautiful. Kalau nak tau lagi detail atau nak tau harga promo yang Sha offer, just contact Sha (simpan no Sha ni ye ;)).

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.