Business Benefits

Wednesday, October 11, 2017 Sha Khalid 0 Comments


فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ


(QS Ar-Rahmaan: 13)



Assalamualaikum & morning uolss

Wah lamanyaa tak update blog. Kalo hujung bulan dan awal bulan ni memang kebizian lain macam sikit. Tapi kalo kita berbisnes sendiri ni busy is good, coz busy pay bills gethu ;-) Dan inilah manisnya bila berbisnes sendiri ni kita boleh plan dan buat ikut kemampuan dan masa kita sendiri.

Orite tanak bebel panjang, harini Sha nak share sikit tentang business yang Sha buat ni since ada yang pernah emel tanya apa Sha buat actually, bisnes corset je ke dan macam-macam lagi. Ok sebenarnya memang Sha dah berbisnes menjual Premium Beautiful corset ni sejak dari tahun 2011. Lebih kurang 6 tahun dalam bisnes ni dari buat bisnes ni part time sampai la memberanikan diri buat bisnes ni fulltime dengan husband. Alhamdulillah kalo nak kira 6 tahun dalam bisnes ni banyak sangat nikmat yang dah dapat. Terlalu banyak tak terhitung..Alhamdulillah

So, harini Sha boleh share serba sedikit benefits dan nikmat-nikmat yang Sha dah dapat dari business ni untuk dikongsikan bersama dengan my blog readers mana la tau rezeki korang juga untuk buat bisnes sendiri lepas baca this entry. InshaAllah


Bila kita buat bisness benda pertama yang kita nak of course la duit. Dalam bisnes ni untung runcit dan bonus kita yang tentukan sendiri nak dapat RM5, RM50, RM500, RM5000, RM50,000 or RM500,000 semua boleh as long as korang betul-betul ada usaha nak dapatkan sebab itu la namanya bisnes. Bila buat bisnes income semua kita yang tentukan. Selain untung runcit, ada juga sales performance bonus. Lagi tinggi sales, lagi tinggi la bonus. So ganda dua - untung runcit + bonus.

Apart from that, dari bisnes ni juga ada Tabung kereta which is korang boleh plan untuk beli your dream car. Dan yang paling orang suka ialah FREE travel. yeahhh ni antara yang korang boleh grab bila start berbisnes. Dan Alhamdulillah ini la antara nikmat-nikmat yang  Sha dah dapat selama berbisnes dan ini la yang Sha nak share dengan korang my blog readers.

Anyone yang memang looking for side income or nak buat main income boleh Email Sha sha@shakhalid.com or nak lagi cepat just whatsapp je 011-37758674 inshaAllah i'll try to share my own experience buat this business. 

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.