New Product : 360 Thera Pants (therapants)

Tuesday, October 08, 2019 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum & morning semua

Harini Sha nak share something new untuk my blog readers. Baru dan lagi menarik dan berfaedah untuk kita wanita-wanita ni

Sesiapa yang dah biasa dengan Premium Beautiful akan tau yang corset ni ada FIR (Far Infrared Rays) untuk kesihatan kan?

Tapi sekarang ada new product yang namanya Premium Beautiful 360 Thera Pants. Untuk PB corset ada 3 pieces kan? Yang ni hanya pant sahaja. Which is membantu untuk bahagian kaki.





Post ni Sha just brief je dulu ye kenapa ianya dipanggil 360 thera pant.

✔️ 360 sebab untuk shaping & lifting
✔️ Thera =  therapy, bukan semata untuk kurus tapi untuk kesihatan.
✔️ ada FIR : untuk melancarkan peredaran darah
✔️ ada 13 crystal magnetic di bahagian acupuncture points. Acupuncture point tu ada di perut, back waist, outer thigh, inner thigh & knee


Ni fungsi utama dari sudut kesihatan. So tak kisah peringkat umur utk 360 thera pant ni. Yang penting siapa ada masalah kaki boleh pakai inshaAllah dengan izin Allah akan membantu.


Untuk harga memang jauh lebih murah lagi dari PB corset , murah lagi dari PB Long Girdle. So, memang sangat berbaloi. Sebab warranty service lifetime tu semua ada ye. Dan sekarang ada rebate & juga free product lagi.

Ok disebabkan ni produk baru Sha maka eloklah kita kena sembang panjang untuk Sha share details. Hehe semua gambar ada untuk Sha share personal.

Wasap je Sha ye so that senang kita nak bersembang lanjut. Ni link wasap Sha 011-37758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.