Last Call!! Therapants & Premium Beautiful Offer

Saturday, September 19, 2020 Sha Khalid 0 Comments

Salam n morning uolss...

Ada lagi yang teringin nak memiliki Therapants atau korset Premium Beautiful? Bulan ni last tau HARGA OFFER untuk kedua-duanya.

Sis boleh pilih daripada pakej-pakej di bawah:

PB 360 Therapants

Untuk yang masih belum tahu mengenai Therapants ni, Sha share sikit yang Therapants ni adalah legging untuk terapi. Ia ada FIR dan 13 magnetic crystals pada tempat-tempat acupuncture. Ramai customer Sha yang dah pakai Therapants ni dan bagi feedback puas hati. Ada yang pakai untuk legakan sakit-sakit kaki. Ada yang pakai sebab nak slimkan perut, betis dan paha. Yang nak tahu detail lagi mengenai Therapants boleh klik link ni —> PB 360 Therapants.

therapants offer pakej 1

Pakej 1 Therapants ni untuk yang nak beli 1 sahaja Therapants. Harga offer cuma RM599 sahaja. Harga sebelum offer RM839. Therapants ni datang dengan Warranty Seumur Hidup tau sis.


therapants offer pakej 2

Pakej 2 Therapants ni pula untuk yang nak lebih jimat & nak dapatkan extra cash dan free product. Dengan pakej ni sis akan dapat 1 piece PB Long Bra dan 1 piece Therapants. Then sis akan dapat cashback RM80 dan FREE product worth RM100. Memang berbaloi tau sis.

Long Bra ni memang banyak benefits. Kalau sis nak tau details boleh pergi ke page Premium Beautiful ye. Ada warranty seumur hidup lagi.


therapants offer pakej 3

Pakej 3 Therapants ni pun sama akan dapat extra cash dan free product. Dengan pakej ni sis akan dapat 1 piece PB Short Bra dan 1 piece Therapants. Pun sama, sis akan dapat cashback RM80 dan FREE product worth RM100. Memang berbaloi.

PB Short Bra ni memang sedap sangat pakai. Ada warranty seumur hidup juga.

Korset Premium Beautiful

Kepada peminat korset Premium Beautiful, boleh pilih daripada pakej-pakej di bawah. Sis akan dapat semua benefits sama seperti uolss beli harga normal. Lifetime Warranty pun still applicable.

premium beautiful offer pakej 1

Pakej 1 Premium Beautiful. Dapat SATU (1) PIECE Long Bra dengan harga amat amat amat jimat ni tau.


premium beautiful offer pakej 2

Pakej 2 Premium Beautiful. Dapat SATU (1) FULL SET sis dengan runtuh. Harga biasa RM2,400 tau sis.


premium beautiful offer pakej 3

Pakej 3 Premium Beautiful. Dapat DUA (2) piece Premium Beautiful. Boleh pilih mana satu sis nak. Contoh: Sis ambil 1 Long Bra dan 1 Long Girdle.

Yang mana satu pilihan hati sis? ;)

Contact Sha ye cepat-cepat. Last Call ni sis.

Sha Khalid
011-37758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.