Majestic Istanbul : KLIA - Dubai - Istanbul

Tuesday, July 18, 2023 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum & morning

Alhamdulillah akhirnya dapat juga siapkan entry trip ke Istanbul ni. Simpan memori Istanbul ni dalam my blog selagi masih fresh di ingatan setiap kenangan. Actually Istanbul ni sponsored trip dari SHOM untuk semua usahawan berjaya capai target sebagai reward. Alhamdulillah tercapai juga impian Sha & husband nak ke Istanbul. Istanbul ni salah satu wishlist  negara yang kitaorang nak pergi. 

we are in bus B : Majestic Istanbul

Our flight is on 10.2.2023 (EK343 KUL / DXB (0145-0505). We flew by Emirates, transit 5 jam di Dubai airport. Dan flight ke Istanbul EK123 DXB / IST (1015-1425)

tq pasangan mentor cdm hamisah dan cdm badrol sudi hantar kami

muka excited 

Awalnya nak keluar la pegi Burj Khalifa. Tapi we all cancel la last minit sebab macam tak sempat nak keluar dari airport. So, Sha booked G-Force Health Club  untuk mandi dan bersiap sebelum meneruskan perjalanan ke Istanbul. $31.54 untuk berdua. Actually dalam airport Dubai ni banyak private shower facilities. so dah fresh tu baru la we ols jalan2 dan makan sementara tunggu our flight to Istanbul

G-Force Health club.

I'm back after 8 years, 2015 masa p Hungary pun transit Dubai

Kalini honeymoon trip dengan husband 



Alhamdulillah after 4 jam 40 minit kami selamat sampai di Istanbul. inshaAllah Day 1 in Istanbul next entry Sha sambung.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.