Advertisement

mogok...

arini ari senin..gaji aku tak masok2 lagi...hangin tak hangin gak laa..aku mmg takde mood langsung nak buat keje...ngna gaji tak masok..ngan utang piutang aku yg tak setel lagi...iskk..mmg tensen la...aku mogok arini..dtg keje aku cek emel...aku surf2 tak buat satu pon keje aku..buat pon sket2 jek..pastu kol 12 aku suh hubby aku amik...aku nak blk mamam + tido...pastu kol 230 baru aku p opis blk..cam opis bapak aku lak kan..tapi dulik la kan..asal aku puas ati...utk pengetahuan korang aku buat status ym yg menyakitkan ati...heheh...ckp takde mood suma sbb gaji tak masok..pastu HR aku kol masa aku tgh kat umah..sbb cek gaji aku upenya tak cashkan lagik..sakit ati tak..dari ari kamis mgg lepas lagik aku dh mintak..iskkk mmg hangin laa...aku kena p cash kan sendiri..sbb org lain taleh nak cash kan...ya Allah..aku mmg maki abis2 an laa..sbb aku sakit ati gile2..kol 230 tuh hubby antar aku p bank cashkan gaji n aku masuk laa keje..ptg ni hubby aku ade intebiu..tp kat kompeni kecit jek..ala2 cam kompeni aku gak nih..tatau laa ape citenyee...dia dpt keje tuh..tp dia kata ade pro n con..sbb kompeni kecit...aku tatau laa ape dia sbb tak jumpe hubby aku lg..skrg ni dh kol 7:07pm..aku sesorg jek tggl kat opis ni..yg lain suma dah cau cin cau..hubby aku tak sampai lagi...:((...jap lg kot smapai...uuuwaaa.....oklaa sok aku smbg blk....yg pastinya mlm ni aku kena g suma bank2 kat mesia ni sbb nak setelkan utang piutang aku....



If you like this post and think it would be valuable to your followers, share it for me, would you? ;)
mogok...

0 comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by. Let me hear from you.