indahnyeee ku rasa...

Friday, February 17, 2006

arini aku rasa indah jek...hehehhe..tatau nape...maybe semlm aku p cek up kot..tgk baby aku dlm perot yg semakin membesar n aktip..baby dah 2.5kg...tp baby tinggi lagi..doc suh aku bykkan berjalan bg senang nak bersalin..aku dah 38 minggu dh pon..hehehhe about 10 days to go...doa2 mudah-mudahan mudahlan aku bersalin kan cahaya mata sulong ku ini..tu laa harapan aku...dlm berdebar menanti kehadiran anak aku ni..aku tetap xcited..mcm pg ni laa..ati ni rasa berbunga2 riang jek...hehehhe...aku n hubby dh decide nak deliver kat KJMC...insyaAllah rezeki anak ade...mula2 pk bajet..tp disebabkan ini first baby....akan diusahakan..insyaAllah..mudah2 an suma berjalan lancar...arini last keje untuk minggu nih..doa2 mgg depan aku dah deliver..aminnnnnn.....oklaa takde idea plak nak ngomel ape..cuma harapan dan doa aku semoga aku bersalin dlm minggu ni dengan selamatnyee....aminnnnnn

You Might Also Like

0 comments

Thanks for dropping by. Let me hear from you.

Like us on Facebook

Subscribe