Business Trip to Kemaman

Monday, September 08, 2014 Sha Khalid 0 Comments

Salam dan selamat pagi semua :D

Minggu lepas berkesempatan ke Kemaman untuk bisnes dan short trip sambil merehatkan diri sebelum deliver. Tu yang bestnya bila buat bisnes sendiri ni.. Sambil-sambil menyelam minum air. Yang penting pandai menguruskan masa sendiri.

Memang dah lama plan nak menjenguk ke Kemaman sebab Sha ada group di Kemaman di bawah pimpinan DSM Hayati Hamid. Yang bagusnya Yati ni, still consistent dalam bisnes, tetap follow dan bersedia dibimbing. InsyaAllah, nak kembangkan lagi sayap di Pantai Timur ni di bawah Yati.

Trip kali ni agenda paling utama nak berjumpa dengan business partners bawah Yati, berkongsi mengenai Premium Beautiful dan Bio Seleza. Ilmu tu penting kalau nak berjaya dalam bisnes dan kena sentiasa follow rapat-rapat, barulah bisnes menjadi. Walaupun Premium Beautiful ni dah lama dalam pasaran, tapi permintaan sentiasa ada, so rugi kalau tak grab peluang berbisnes dengan Premium Beautiful. Bio Seleza ni pulak CONFIRM laris, sebab benefit dia banyak sangat. Dibandingkan dengan produk-produk yang sama, Bio Seleza ni jauh lebih baik.

Pada team Yati, Sha tunjukkan demo Bio Seleza ni. Kongsikan perbandingan Bio Seleza dengan produk-produk lain, macam mana Bio Seleza ni lebih menyerap dan tak bocor.

Gigih buat demo Bio Seleza. Bahan-bahannye adalah... :p

Kongsikan pulak kehebatan Premium Beautiful

Ini sebahagian dari team Yati. InsyaAllah, aiming for more partners area Terengganu/Kuantan.

Untuk orang-orang Terengganu dan Pahang yang berminat nak tau mengenai Premium Beautiful dengan Bio Seleza, atau berminat nak tahu macam mana boleh generate income daripada bisnes ni, boleh contact  Yati, 019-9796990 .

Yang first time tengkok demo tu, memang teruja sebab terbuktilah kebaikan Bio Seleza ni.

.
.


Yang atas tu, agenda utama. Agenda sampingan adalah makan angin kat Cherating. :D

Kitorang duduk kat Impiana Resort Cherating. Hotel ni nice. Design die still ada ciri-ciri tradisional, lobby dengan coffee house die pun cantik. Yang paling best sebab hotel ni memang tepi laut. So, just menapak sikit dah sampai ke pantai.


Yang ni kat lobby hotel

View dari lobby yang menghadap laut

Inilah hotel yang kitorang duk kat Impiana Resort Cherating

View dari hotel menghadap laut

Dapat mandi laut setelah sekian lama.. hahaha

Tetiba masa mandi-manda, ada abang-abang kat situ datang tangkap ikan bilis. Rupanya camtu caranya tangkap ikan bilis..

Sesi mengutip ikan bilis

"You can’t always wait for the perfect moment.  Sometimes you must dare to do it because life is too short to regret and wonder what could have been."

"Happiness comes more easily when you feel good about yourself without feeling the need for anyone else’s approval."


You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.