Waist Nipper Premium Beautiful Bantu Atasi Sakit Tulang Belakang Pesakit

Friday, August 04, 2017 Sha Khalid 0 Comments

Hai my beloved readers....

Harini Sha nak share beberapa testimoni daripada customer yang dah pakai Premium Beautiful corset untuk yang ada masalah tulang belakang atau sakit pinggang. 

Actually, waist nipper Premium Beautiful ni memang sangat-sangat membantu untuk masalah tulang belakang. So, if u all ada problem macamni can give it a try ;-)

Ok, Sha nak share sikit mengenai waist nipper aka bengkung premium beautiful ni yang membuatkan kenapa ianya sangat special. Meh Sha sikit gambar waist nipper so untuk korang yang tak pernah tengok lagi so boleh la imagine cane la rupa bentuk waist nipper ni kay

premium beautiful waist nipper 1

Ok ini bahagian depan waist nipper, bahagian sulam ni yang paling banyak Far Infrared Rays. Dengan FIR ni la menjadikan premium beautiful ni unik. Fungsi FIR ni la bantu untuk melancarkan peredaran darah.


premium beautiful waist nipper 2

Untuk sizing premium beautiful ni Sha advise masa fitting cangkukkan pada hook paling luar sekali. So bila kita mengurus ada lagi 2 cangkuk untuk korang guna. Kalau pakai cangkuk paling luar tu selesa dan tak ketat sangat so itu la size paling sesuai untuk kita.


premium beautiful waist nipper 3

Korang tengok pada pic kat atas ni ada tetulang pada waist nipper ni kan. Hah tetulang ni namanya tetulang memori di mana ia berfungsi untuk mengatasi masalah sakit tulang belakang. Contohnya macam korang yang ada slip disk, sakit pinggang dan ada potensi untuk bongkok memang sangat dinasihatkan untuk pakai waist nipper premium beautiful ni. InshaAllah waist nipper ni sangat membantu untuk mengatasi masalah-masalah di atas. Kat bawah nanti Sha share experience dari orang yang ada masalah macamni.


premium beautiful waist nipper 4

Ini lagi satu keunikan waist nipper premium beautiful, tali bersilang kat bahagian belakang ni membantu untuk membetulkan postur badan kita. So, bila kita duduk lama pun tak de masalah sakit pinggang. Tali ni juga boleh diadjust sama ada korang nak ketatkan or longgar ikut keselesaan.


premium beautiful waist nipper 5


Waist nipper ni sangat-sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin, Sha pernah share experience masa dalam pantang. Hari ke-2 lepas deliver memang Sha terus pakai waist nipper ni. Sangat sedap dan best bila pakai masa dalam pantang. Senang masa nak menyusukan baby sebab boleh duduk tegak je. Premium Beautiful jugak cepatkan proses mengempiskan perut yang mengelebeh kesan dari pregnancy dan paling utama berfungsi sebagai tungku masa dalam pantang so rahim lagi cepat kecut dan tayah susah payah nak bertungku. Pakai waist nipper & 1 set Premium beautiful senang kerja ibu-ibu dalam pantang.

Untuk orang lelaki yang ada masalah perut buncit & sakit tulang belakang pun boleh pakai waist nipper ni ye. Client Sha lelaki pakai memang puashati sebab masa drive dorang takde rasa sakit-sakit belakang.

Bawah ni Sha share few testimoni yang ada, banyak lagi ada tapi ni few yang korang leh baca. Enjoysss

premium beautiful testimonial 1

premium beautiful testimonial 2

premium beautiful testimonial 3


premium beautiful testimonial 4


Ok so if anyone interested boleh whatapps Sha kay :-) Rebate for PB masih ada lagi so if you all grab now memang sangattt jimat! 

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.