Pakai Premium Beautiful Sebab Slip Disk

Wednesday, March 28, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Harini Sha nak share mengenai sorang client yang baru je Sha pakaikan korset Premium Beautiful di Sungai Buloh. Dia contact Sha pun thru blog. Alhamdulillah dapat kenal lagi sorang client area Selangor. Disebabkan tak jauh dari rumah Sha pergi je rumah dia & terus ukur.

Client ni kerja ofis yang menghadap komputer lebih kurang 8 jam sehari. Dia selalu ada masalah sakit kepala sampailah buat MRI untuk tahu sebab apa sebenarnya. Lepas buat MRI semua doktor bagitau ada slip disk di bahagian tengkuk dan doktor nasihat cari solution sebab sakit ni boleh melarat sampai ke pinggang. Saraf kat bahagian tengkuk pun semakin menipis disebabkan oleh slip disk ni.

Dia buat research dan salah satu solution yang dia dapat ialah pakai Premium Beautiful.

Alhamdulillah kesan serta-merta lepas pakai Premium Beautiful dia rasa tulang belakang lebih lurus dan kurang tekanan di bahagian tengkuk.

Premium Beautiful ni dapat membantu sebab waist nipper Premium Beautiful yang support tulang belakang. Waist nipper ni ada 7 tetulang yang bantu luruskan tulang belakang. Long bra Premium Beautiful pula support breast dan kurangkan tekanan pada bahagian tengkuk dan belakang badan.

Alhamdulillah moga client ni dapat lebih sihat bila konsisten pakai Premium Beautiful.

Hopefully sharing ni bermanfaat untuk sesiapa yang ada masalah yang sama dan sedang mencari solution macam client Sha ni ye.

Long bra support breast supaya tak jatuh & kurangkan tekanan pada tengkuk & belakang

7 tetulang alloy yang support bahagian tulang belakang

If sesiapa yang nak tahu details mengenai Premium Beautiful boleh terus contact Sha ye.

Whatsapp --> wasap.my/601137758674.


You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.