Jomss Buat Duit dengan Premium Beautiful

Thursday, March 29, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Hi semua..

Harini Sha nak share experience Sha sendiri buat duit dan income dengan produk hot Premium Beautiful corset.

Ok sebelum Sha cerita macamana nak dapat income dan duit dari Premium Beautiful corset ni, Sha share dulu kenapa Premium Beautiful corset??

Premium Beautiful ni ada Lifetime Warranty service, if rosak just hantar for repair service je. So tersangat la berbaloi. Just imagine, if korang beli bra T*****h or X*x*** pun dah RM300-RM400 kan tapi, rosak buang je. Tapi, Premium Beautiful ni boleh bertahan 7 - 10 tahun.

Satu lag yang membezakan Premium Beautiful dengan korset/lingerie lain, Premium Beautiful ni ada Far Infrared Rays (FIR). So bila ada FIR ni makanya memang fokus corset ni pada kesihatan. InshaAllah sangat elok untuk sengugut, back pain, gastric dan yang try untuk conceive. Tapi, bila kita pakai konsisten PB ni memberi kesan pada yang nak cantikkan badan dan yang nak kurus. 

Saiz juga unik, bukan datang dalam size S, M macamtu tapi custom made ikut bentuk badan kita. Sebab tulah ianya sangat-sangat selesa.

Permintaan ke atas korset Premum Beautiful ni pun sentiasa ada. Korset ni di pasaran dah lebih 20 tahun. Dan setiap bulan confirm ada orang yang nak membeli corset Premium Beautiful ni.

Satu lagi, bonus untuk satu set Premium Beautiful ni sahaja lebih dari RM200..hehee ini la dia sebab kenapa kena pilih bisnes Premium Beautiful corset.


Ok, actually kalo nak senaraikan lagi keunikan corset Premium Beautiful ni banyak.  Kalau nak tau lagi details nanti kita boleh sembang panjang k.. Now Sha nak share macamana nak dapatkan income dan duit dari corset Premium Beautiful ni.

Sha dah buat bisnes dari corset Premium Beautiful ni since 2011. So, dah tau dari segi keunikan dan keberkesanan produk ni.

Company juga amat support pada usahawan-usahawan Premium Beautiful ni. Company bagi rebate untuk 1 set RM150, dan RM400 untuk 2 sets. Every month company akan return balik rebate masuk dalam akaun. Ini baru rebate sahaja tidak termasuk bonus. Dan korang boleh dapat up to RM5000 untuk sebulan hanya dengan berbisnes Premium Beautiful.

Produk knowledge dan cara berbisnes, nak promote, nak testimoni semua disediakan. Senang cerita guna jelaaa copy paste jer.

Yang paling beruntung sekarang ni sebab Premium Beautiful ni ada selebriti terkenal Fazura sebagai Ambassador, sangat-sangatla mudah nak promote sebab Fazura sendiri pakai korset Premium Beautiful ni tau.

The best part untuk bisnes Premium Beautiful ni, korang bukan hanya jual Premium Beautiful tapi ada juga Payslip yang sah laku untuk suri rumah atau sesapa yang nak ada support gaji untuk apply loan. Basically, korang ada 2 payslip if buat part time bisnes Premium Beautiful ni.

Yang paling mengujakan peluang untuk dapat merasa melancong ke luar negara secara percuma. Trip melancong bukan biasa-biasa tau tapi 5 star treatment punya trip.

agen premium beautiful sha khalid
Usung Premium Beautiful ke mana je..
bertimbun Premium Beautiful corset
Demand Premium Beautiful always ada tau
ambassador Premium Beautiful Fazura
Selebriti hot Fazura pun support Premium Beautiful
guna je testmoni Premium Beautiful
Copy paste jer testimoni-testimoni yang ada
melancong dengan Premium Beautiful
Seronok tau melancong bila buat bisnes Premium Beautiful ni


You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.