Premium Beautiful Serikan Hari Bakal Pengantin

Friday, October 26, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Siapa yang tak mahu hari bahagia jadi hari paling bermakna dan diingati sepanjang hayat kan. Jika boleh kita mahukan semuanya sempurna.

Setiap persiapan diatur dengan cukup teliti. Persiapan dibuat lama sebelum hari bahagia, setahun sehingga 6 bulan sebelumnya. Antara yang paling penting adalah busana pengantin sebab kita mahu kelihatan paling cantik di atas pelamin. Busana paling cantik yang termampu dipilih. Ada yang merelip bak bintang, ada yang anggun bak puteri, ada yang ayu bak permaisuri zaman silam. Pendek kata, busana dipilih mengikut citarasa dan tema tersendiri.

Nak kelihatan cantik di atas pelamin dan jadikan hari bahagia itu antara moment terindah sepanjang hayat, mesti nak baju terletak cantik di badan kan. Busana sudah cantik tetapi badan juga perlu dijaga. Bakal pengantin kena jaga badan paling kurang 6 bulan sebelum hari bahagia.

Sha cadangkan pakailah Premium Beautiful corset 6 bulan lebih awal. InsyaAllah badan akan terbentuk cantik nanti.

Lepas 6 bulan:

* Badan sudah ada shape kekal yang cantik
* Lelemak telah dialihkan ke tempat yang sepatutnya dan kekal di situ
* Bahagian perut telah menjadi lebih kempis

Dalam masa 6 bulan ni mesti dah tempah baju kan. Pastikan masa ukur dan fitting baju, pakai Premium Beautiful sebab masa tu bentuk badan adalah paling ideal.

Kepada bakal pengantin yang nak buat persediaan awal dengan Premium Beautiful corset, contactlah Sha ye. InsyaAllah akan berpuas hati bila sarungkan busana pengantin nanti.

Sempena meraikan Hari Bahagia, Sha nak bagi SPECIAL PRICE untuk bakal-bakal pengantin. Contact Sha cepat ye untuk dapatkan offer ni.

011-33758674

premium beautiful busana pengantin
Kan cantik busana indah terletak cantik

premium beautiful pengantin sarungkan cincin
Jadikan hari bahagia momen terindah sepanjang hayat
premium beautiful fazura
Fazura, duta Premium Beautiful pun pakai Premium Beautiful tau

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.